Jump to content

Verband GTA Online en Michael, Trevor, Franklin?

Geplaatst:
comment_2232954

Hallo ik heb een vraagje ivm gta online en de gewone gta. Ik speel nu sinds een week ook de online versie, wat beter en beter gaat. Maar gisteren ben ik nog eens naar de gewone versie geweest en zag ik dat al de wagens uit de 2-wagen garage aan hun huis weg zijn en dat als je naar hun 4-wagen garage gaat, er opeens alle 22 wagens beschikbaar zijn? Vroeger had ik dus 4 wagens + die Nissan GT of wat ook, maar nu is die lijst vol met alle wagens ook de Zentorno en de Roosevelt bv. Is dat omdat ik nu een online ook heb?

ps: kan je als Michael, Franklin en Trevor ook een 10 garage kopen?

Bewerkt: door Sanchezmoto

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2234216

Wrrm speel je online als je alleen maar solo sesion speelt dan kun je netzo goed story spelen

Eigenlijk is dit dan ook een ongepaste reactie !!!

Laat gewoon ieder zijn EIGEN ding doen !!! Dan zouden er ook minder ruzies zijn als ieder ZIJN zin mag doen ;)

Geplaatst:
comment_2234268

Wat heb je eigenlijk tegen missies?

De meeste zijn heel goed te doen met een vriend bijvoorbeeld.

wie heeft er iets tegen missies?

ik niet. jammer genoeg zijn mijn vrienden die GTA5 online spelen bijna nooit meer online.

ik zeg al ik ga eerst sterker worden in de solo sessies of gesloten vrienden sessies voor ik in de open sessies ga.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.