Jump to content
Geplaatst:
comment_2234349

Destiny

2iv01s5.jpg

Ontwikkelaar: Bungie

Uitgever: Activision

Genre: First-person shooter

Platforms: PS4, PS3, X360, XOne, PC

Aantal spelers: 1-3 (co-op) en multiplayer

Release: 9 september 2014

Demo: geen

Website: www.destinythegame.com

Destiny is een first-person shooter met MMO-elementen. Het spel speelt zich 700 jaar in de toekomst af, in de laatste stad op aarde, met daarboven een gigantisch schip. Spelers kruipen in de huid van een Guardian, die de strijd aangaat tegen het kwaad in het universum. Spelers moeten altijd verbonden zijn met het internet om Destiny te kunnen spelen.

In Destiny ligt de Gouden Age van de mensheid, waarin ze de ruimte hebben verkend en technologische vooruitgang hebben geboekt, achter hen. Een gebeurtenis die bekend staat als de Collapse heeft er voor gezorgd dat verschillende menselijke koloniën verspreid over het universum zijn verdwenen. De mensheid staat op het punt om uit te sterven, met de enige overlevenden wonend in een laatste stad op aarde. Ondertussen heeft een vijandig buitenaards ras de verschillende koloniën overgenomen. Zij staan op het punt de laatste stad van de mensheid aan te vallen.

Spelers kruipen in de huid van een Guardian, die als taak heeft de stad te beschermen. Spelers kunnen hun Guardian helemaal zelf maken en upgraden. Elk aspect is aanpasbaar: van de beschermende kleding tot de wapens. De Guardians bestaan uit drie verschillende rassen: Mensen, Awoken en Exo. Daarnaast kan er voor drie verschillende klassen gekozen worden: Jagers, Tovenaars en Titans.

Destiny wordt ontwikkeld door Bungie, de studio achter de befaamde Halo-reeks. De game bevat professioneel ingesproken stemmen, onder andere van Peter Dinklage, die in de HBO-serie Game of Thrones de rol van Tyrion Lannister vertolkt.

Bron: www.gamer.nl

Launch trailer

Live action trailer

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2262493

Een klasgenoot van me vertelde me dat dit een erg leuke game moet zijn. Zodoende ben ik met hem mee naar huis gegaan, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik de game geweldig vond. Wellicht ligt dat aan het feit dat ik zulke shooters niets aan vind en er ook geen barst van kan. Wel weet ik dat dit absoluut geen game is waar ik 65€ (voor de PS4) aan ga uitgeven.

Geplaatst:
comment_2262601

The Dark Below DLC is al een paar dagen uit.

De laatste tijd speel ik helemaal geen Destiny meer, omdat voor mij de lol ervan af is.

Maar ik ben erg benieuwd naar die nieuwe DLC, dus ik zal Destiny binnenkort weer effe opstarten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.