Jump to content
  • Reacties 500
  • Bezichtigingen 31.7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2259052

Wie schijft z'n pincode dan op op je telefoon? Telefoon gestolen én je rekening kan makkelijker leeggeroofd worden.

Je moet je pincode ook niet op je telefoon schrijven, maar eventueel in je notitie app.

En wie heeft er tegenwoordig geen wachtwoord op zijn telefoon?

Geplaatst:
comment_2259119

je pincode is niet verbonden aan Apple, maar je browser die je gebruikt. Apple heeft geen toegang tot de informatie van bijv. Chrome.

Dat zeg ik ook nergens, MP zei dat die niks te verbergen had ;)

Wie schijft z'n pincode dan op op je telefoon? Telefoon gestolen én je rekening kan makkelijker leeggeroofd worden.

Je moet je pincode ook niet op je telefoon schrijven, maar eventueel in je notitie app.

:schater:

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2259164

je pincode is niet verbonden aan Apple, maar je browser die je gebruikt. Apple heeft geen toegang tot de informatie van bijv. Chrome.

Nee, maar ik weet ook niet of je blij moet zijn wanneer Google daarover beschikt. :7

Geplaatst:
comment_2259258

En wie heeft er tegenwoordig geen wachtwoord op zijn telefoon?

Tuurlijk schrijf je het op je telefoon; wanneer je een notitieblok en een pen hebt maar geen plek om het op te schijven. Telefoon dus.
Geplaatst:
comment_2259308

Ik heb ál mijn wachtwoorden op mijn telefoon opgeslagen. Gewoon in de standaard notitie app. Heb obviously een unlock code. Maar mocht er iemand mijn code kraken of mijn vinger afhakken ( :clown:) heb ik alle wachtwoorden gecodeerd. Heb een eigen code taal verzonnen om deze te verbergen. Voor iemand anders ziet het er uit als een shitload aan cijfers en letters. :v Er zijn zat apps die je wachtwoorden voor je coderen/encrypten maar ik vind mijn eigen manier iets wat veiliger.

Bewerkt: door .Sharingan

Geplaatst:
comment_2259335

Ik heb ál mijn wachtwoorden op mijn telefoon opgeslagen. Gewoon in standaard notitie app. Heb obviously een unlock code. Maar mocht er iemand mijn code kraken of mijn vinger afhakken ( :clown:) heb ik alle wachtwoorden gecodeerd. Heb een eigen code taal verzonnen om deze te verbergen. Voor iemand anders ziet het er uit als een shitload aan cijfers en letters. :v Er zijn zat apps die je wachtwoorden voor je coderen/encrypten maar ik vind mijn eigen manier iets wat veiliger.

Wat is die code taal dan?

Nee, maar zolang je iets digitaal opslaat, is er de kans dat verkeerde mensen het in handen kunnen nemen. Papier is gewoon het best (mits je geen laptop met webcam erop richt)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2261797

027330_03.jpg

Niet lachen, het ziet niet uit :7 Maar met dit ding kun je dus twee sim kaarten gebruiken. Wat wel handig is aangezien ik maar een bundel heb van 250MB, er een vast zit en niet mee uitkom. Gelukkig kan ik het netjes onzichtbaar afwerken in het hoesje :puh:

Geplaatst:
comment_2261865

Onderlings. Maar tegenlijk gebruiken zoals bij Android kan dan weer niet. Maar achja. Een Bliep simkaartje is op deze manier erg handig. Nooit gedacht dat er zoiets voor Iphones was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.