Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Foto van jezelf nemen

Geplaatst:

Hoe neem je van CJ zelf een foto?? kom er niet uit ik heb het spel op de pc :huh:

Featured Replies

Geplaatst:
Hoe neem je van CJ zelf een foto?? kom er niet uit ik heb het spel op de pc :huh:

Je moet voor een Gang Member gaan staan. Dan moet je volgens mij op Tab drukken. gebruik de volgende keer de Zoekfunctie ;) .

Edit: @Kingsix Als je je radar en levensbalkje er niet bij wil hebben op de foto is dit de beste oplossing..

Bewerkt: door Big Smoke

Geplaatst:

De knop Print Screen op je toetsenbord doet ook wonderen.

Geplaatst:
De knop Print Screen op je toetsenbord doet ook wonderen.

Op pc wel, maar velen hebben het spel op PS2 en XBOX, ik kan dus wel foto's met de PS2 maken, maar niet op dit forum zetten. :D

Geplaatst:
Op pc wel, maar velen hebben het spel op PS2 en XBOX, ik kan dus wel foto's met de PS2 maken, maar niet op dit forum zetten. :D

Wel als je de armax koopt :) . Meer hierover te vinden met de zoekfunctie... ;)

Geplaatst:

je kan ook gewoon voor een spiegel gaan staan bij een klere winkel of in je hius en dan een foto maken

Geplaatst:

Mensen verwijs niet alleen naar de zoekfunctie ,maar gebruik hem dan zelf ook even. Want als je wat vindt kan je het posten.

Hanff lees DIT om foto's op je pc te krijgen.

Geplaatst:

Owh...ik heb armax.....maar euuh...die functie kan ik niet vinden op mijn schijf.

Zijn er dan meerdere versie's van armax? (die van mij koste trouwens maar 8 euro bij de bartie smittie :D

Geplaatst:
Owh...ik heb armax.....maar euuh...die functie kan ik niet vinden op mijn schijf.

Zijn er dan meerdere versie's van armax? (die van mij koste trouwens maar 8 euro bij de bartie smittie :D

ja, zonder usb stick en met...kijk maar in die link van Exabyte om te weten hoe het werkt ;) .

Geplaatst:

Dan heb jij een andere armax vast zo san andreas versie. De complete versie kost rond de 30 euro en kan je bij de game speciaal zaak kopen.

Geplaatst:

Je moet voor een Gang Member gaan staan. Dan moet je volgens mij op Tab drukken. gebruik de volgende keer de Zoekfunctie ;) .

Edit: @Kingsix Als je je radar en levensbalkje er niet bij wil hebben op de foto is dit de beste oplossing..

Als ik op Tab druk, dan gebeurt er niks. Weet iemand hoe dit kan?

Geplaatst:

ik heb op een speciale manier een foto getrokken mert een tv-kaart ;)

mss helpt dat wat beter :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.