Ja, ik besloot ook maar eens een topic te openen om mijn foto's te kunnen showen. Even een waarschuwing vooraf, ik ben geen fotograaf ofzo. Ook niet als hobbyist. Maar ik heb met m'n gloednieuwe iPhone 6 een paar shots gemaakt.
De foto's zijn eigenlijk vooral bedoeld om een beeld te krijgen van het verschil met m'n 'oude' iPhone 4S. Maar ik moet toch eerlijk zeggen dat de eerste foto mijn persoonlijke beste ooit is. De derde en vierde daarentegen tonen veel ruis, maar dat komt door het kunstmatige licht. Bij daglicht, ofwel buiten, zien foto's er beduidend beter uit.
Nu de vraag wat jullie van de foto's vinden. Wees gerust kritisch, want nogmaals... Ik ben niet echt iemand die heel vaak foto's maakt. Ik heb m'n iPhones dan ook altijd meer gebruikt als een soort point-to-shoot camera. Maar de iPhone 6 is een enorme upgrade wat betreft de camera.
Voor de camera fanatiekelingen die trouwens benieuwd zijn naar de specs:
Camera achter:
- 8 megapixels
- Pixelgrootte van 1,5 micron
- Diafragma van ƒ/2.2
- Focus Pixels (wat je bij de eerste foto heel goed kunt zien)
- Burst-modus
- Panorama's met een grootte van 43 megapixels
- 1080p HD-video (30 / 60 beelden per seconde)
- HDR voor video's
- 720p slowmotion video (120 / 240 beelden per seconde)
Ja, ik besloot ook maar eens een topic te openen om mijn foto's te kunnen showen. Even een waarschuwing vooraf, ik ben geen fotograaf ofzo. Ook niet als hobbyist. Maar ik heb met m'n gloednieuwe iPhone 6 een paar shots gemaakt.
De foto's zijn eigenlijk vooral bedoeld om een beeld te krijgen van het verschil met m'n 'oude' iPhone 4S. Maar ik moet toch eerlijk zeggen dat de eerste foto mijn persoonlijke beste ooit is.
De derde en vierde daarentegen tonen veel ruis, maar dat komt door het kunstmatige licht. Bij daglicht, ofwel buiten, zien foto's er beduidend beter uit.
Nu de vraag wat jullie van de foto's vinden. Wees gerust kritisch, want nogmaals... Ik ben niet echt iemand die heel vaak foto's maakt. Ik heb m'n iPhones dan ook altijd meer gebruikt als een soort point-to-shoot camera. Maar de iPhone 6 is een enorme upgrade wat betreft de camera.
Voor de camera fanatiekelingen die trouwens benieuwd zijn naar de specs:
Camera achter:
- 8 megapixels
- Pixelgrootte van 1,5 micron
- Diafragma van ƒ/2.2
- Focus Pixels (wat je bij de eerste foto heel goed kunt zien)
- Burst-modus
- Panorama's met een grootte van 43 megapixels
- 1080p HD-video (30 / 60 beelden per seconde)
- HDR voor video's
- 720p slowmotion video (120 / 240 beelden per seconde)
- Cinematic Video Stabilization
- Continue autofocus voor video
- Time-lapse
Camera voor:
- 1,2 megapixels
- Pixelgrootte van 1,9 micron
- Diafragma van ƒ/2.2
- Burst-modus
- 720p HD-video (30 beelden per seconde)
Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM