- Reacties 33
- Bezichtigingen 4.6k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Phoenyxar 3 posts
-
Big Boss 2 posts
-
Dexist 2 posts
-
Thundercover 2 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Vannacht was het even nachtwerk. De hele forumdatabase is overgezet naar een andere tekencodering ( UTF-8 ). Dankzij deze UTF-8 codering zijn we eindelijk af van rare tekens en blokken als je een keer een €uro symbool of een diakritisch teken in je bericht neer wilde zetten. Tot nu toe was dit één van de grootste hindernis in het forumsysteem. Dankzij een urenlange conversie is dit eindelijk opgelost.
Helaas bleek na de conversie dat bij sommige berichten en teksten wel enkele van deze vreemde symbolen zijn verdwenen. Als het goed is moet dit nu grotendeels zijn hersteld in forumberichten, blogberichten en je persoonlijke berichten. Mocht je nog ergens een belangrijke posts tegenkomen die nu opeens niet meer geheel toont kan je met mij contact opnemen om het te laten herstellen.
Met de nieuwe UTF-8 tekencodering zijn we ook klaar voor de nieuwe versie van het forumsysteem. Deze hopen we in begin 2015 in gebruik te gaan nemen zodat ons forum nog gemakkelijker werkt en ook nieuwere functionaliteiten bevat waaronder responsive design.
Helaas lijken we wel steeds meer tegen de grenzen van onze huidige server aan te komen. Je merkt dit doordat bepaalde pagina's soms trager laden en ook omdat we bepaalde technologieën op dit moment niet kunnen integreren zoals de door mij veel gewenste geavanceerdere zoekmachine achter het forum.
Helaas kost een nieuwe server wel geld. Gelukkig kan je ons simpel helpen door zelf eigenlijk niets te doen. Het enige wat je hoeft te doen je je adblocker in je browser voor deze website uit te schakelen (ons dus als uitzondering toevoegen als je dat niet al had gedaan). We krijgen niet alleen betaald per klik, maar ook per weergave, Zonder op enkele advertentie te klikken krijgen we toch geld binnen voor snelle nieuwe technologie en het weggeven van goodies.
Dankzij advertentie-inkomsten kan GTAGames.nl blijven bestaan. Mocht je toch een keer vinden dat een bepaalde advertentie irritant is of echt niet op ons forum past dan kan je altijd contact met mij opnemen zodat ik de betreffende advertentie kan laten blokkeren.