Jump to content
Geplaatst:
comment_2238353

De titel zegt het al: In dit topic kan je gaan speculeren over wat JIJ denkt dat gaat TEGEN vallen voor de GTA V voor PC. Even een paar regels!

1.Ga mensen niet afkraken het is HUN mening!

2.Ga geen onzin zeggen als: Je hoofd

3.Houd het netjes

4.Zet spoilers ook echt in spoilers en zeg dat 't een spoiler is.

5.Geen overdreven grote afbeeldingen

6.Leg alles uit!

7.Het is nog steeds GTAForum dus je moet ook aan de "reguliere" regels houden!

Laat ik dan maar beginnen?

Ik weet niet of ik hem ga halen maar, Ik denk dat er heel veel modders/hackers in GTA:O gaan komen! Je hebt namelijk geen Jailbraik enzo meer nodig! Ff van een skeere website downloaden en klaar. En natuurlijk de mensjes met 'Cracked' --'

Bewerkt: door iRico

• Reacties 36
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2242843

Waar ik het meest bang voor ben is dat ik mijn pc moet upgraden ^^

En dat Online weer allemaal bug's heeft. wat modders/hackers betreft zolang ze niet elk profiel het max level geven of juist weer resetten naar level 1 heb ik er geen probleem mee ^^

Geplaatst:
comment_2245181

geen mapuitbreiding? waarom niet in de toekomst? san andreas was ook 3 steden.

Tuurlijk niet. San Andreas is niet te vergelijken met V. In deze game zat 6 jaar aan ontwerpen voor één stad. Aan IV spendeerde Rockstar minstens 4 jaar. In het HD tijdperk is het niet meer zo simpel om een stel steden neer te kwakken die er een beetje goed uitzien. SA had 3 grote steden en talloze dorpen... Die er niet uitzagen. IV en V zetten een prestatie van formaat neer met enorme levende steden die er goed uitzien.

ze hebben ondertussen in die tijd ook nog eens RDR en MP3 uitgebracht, wat ook niet misselijk was

ik ga van de huidige grootte uit van gta 5 en dat is inclusief updates ongeveer 12 gig.

dan moet er nog 38 gig alleen in een paar autos zitten en beter graphics? van 720 p naar 1080 p resolutie laat dat nou eens 10 gig opnemen is er nog 28 over!

dan nog eens 4 gig aan nieuwe muziek, en een paar nieuwe auto's is er nog 24 gig over..

dus waar ze die laten als ze niks veranderen?

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_2299896

Ik denk dat de hype enorm tegen gaat vallen, en dat de Online servers van de PC versie hardcore gaan crashen. In 5 jaar hebben ontwikkelaars nog steeds niks geleerd over de benodigde grootte van het serverpark om de eerste paar peaks aan te kunnen zonder dat alles stilvalt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.