Jump to content
Geplaatst:
comment_2238378

In het FIFA 15 topic kwam het idee van een toernooitje voor de PS4 al eens voorzichtig om de hoek kijken. Nu leek het me wel leuk om hier een topic over te maken. Hier kan je je dus aanmelden om FIFA 15 tegen elkaar te spelen in toernooivorm. Het wordt geen knock-out systeem, omdat we dan vier of acht mensen nodig hebben. Vier is best weinig en acht is weer redelijk veel, dus daarom dacht ik aan hetzelfde systeem als in een competitie wordt gebruikt:

Winst: 3 pnt

Gelijkspel: 1 pnt

Verlies: 0 pnt

Dit alles zal gebeuren in Online Vriendschappelijk dus de deelnemers moeten elkaar wel toevoegen op de PS4. Je krijgt één week per speeldag. Wordt de wedstrijd niet binnen de week gespeeld krijgen beide deelnemers automatisch geen punten. ​​

Je speelt twee keer tegen dezelfde tegenstander. Ik zal een tabel bijhouden met de deelnemers en tijdens het toernooi jullie eraan herinneren als er een wedstrijd gespeeld moet worden en ik ga ervan uit dat de punten eerlijk worden doorgegeven. Als er vragen en/of opmerkingen zijn hoor ik dat natuurlijk graag! Geef hier ook even het team door waarmee je wilt spelen! Als je eenmaal een team kiest moet je je eraan houden. De 'competitie' start wanneer er genoeg deelnemers zijn.

De uitslagen worden hier uiteraard ook vermeld

[table=header] Positie | PSN | Puntenaantal | DV | DT | DS | Wedstrijden

1 | TekaLoca | 18 | 42 | 6 | +36 | 7

2 |alaska1001 | 13 | 18 | 14 | +4 | 6

3 | DeNeus21 | 13 | 17 | 17 | +0 | 7

4 | PipoHankey | 10 | 14 | 7 | +7 | 6

5 | LionOfHolland | 9 | 12 | 12 | +0 | 5

6 | Vandijk0348 | 5 | 10 | 24 | -14 | 6

7 |xCrazy_Shotgun | 3 | 11 | 19 | -8 | 6

8 | skullz-0806 | 1 |6 | 33 | -27 | 7 [/table]

Inschrijving gesloten!

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 91
  • Bezichtigingen 10.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2238743

Oké we zijn nu met 8 personen, dus de inschrijvingen zijn gesloten. De eerste speeldag begint op zaterdag 4-10 om 18:00. Je hebt 1 week de tijd, dus tot zaterdag 11-10 om de eerste wedstrijd van het seizoen te spelen. Ik schrijf hier de PSN namen i.p.v. de forumnamen of de clubnamen in het speelschema. Het is dan ook de bedoeling dat je de personen waar je tegen speelt toevoegt als vriend en dan 1 wedstrijdje Online Vriendschappelijk tegen hem speelt.

SPEELSCHEMA RONDE 1:

alaska1001 - DeNeus21

Jarnokee963 - Vandijk0348

TekaLoca - xCrazy_Shotgun

PipoHankey - skullz-0806

Bewerkt: door KaiSkillzz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2238884

Oké, het toernooi is zes minuten geleden begonnen! Jullie krijgen tot volgende week zaterdag 11-10 om de uitslag in te zenden in dit topic.

Met dank aan Jarno:

14474nl.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2243005

Omdat één van de deelnemers is gestopt met het toernooi kan ik eigenlijk niet meer verder en ben ik min of meer genoodzaakt het toernooi af te lassen. Ik ben blij dat er zoveel deelnemers waren en misschien komt er later een nieuw toernooi. Hopelijk wordt dit besluit begrepen.

Op het topic kan een slotje.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.