Jump to content
Geplaatst:
comment_2238378

In het FIFA 15 topic kwam het idee van een toernooitje voor de PS4 al eens voorzichtig om de hoek kijken. Nu leek het me wel leuk om hier een topic over te maken. Hier kan je je dus aanmelden om FIFA 15 tegen elkaar te spelen in toernooivorm. Het wordt geen knock-out systeem, omdat we dan vier of acht mensen nodig hebben. Vier is best weinig en acht is weer redelijk veel, dus daarom dacht ik aan hetzelfde systeem als in een competitie wordt gebruikt:

Winst: 3 pnt

Gelijkspel: 1 pnt

Verlies: 0 pnt

Dit alles zal gebeuren in Online Vriendschappelijk dus de deelnemers moeten elkaar wel toevoegen op de PS4. Je krijgt één week per speeldag. Wordt de wedstrijd niet binnen de week gespeeld krijgen beide deelnemers automatisch geen punten. ​​

Je speelt twee keer tegen dezelfde tegenstander. Ik zal een tabel bijhouden met de deelnemers en tijdens het toernooi jullie eraan herinneren als er een wedstrijd gespeeld moet worden en ik ga ervan uit dat de punten eerlijk worden doorgegeven. Als er vragen en/of opmerkingen zijn hoor ik dat natuurlijk graag! Geef hier ook even het team door waarmee je wilt spelen! Als je eenmaal een team kiest moet je je eraan houden. De 'competitie' start wanneer er genoeg deelnemers zijn.

De uitslagen worden hier uiteraard ook vermeld

[table=header] Positie | PSN | Puntenaantal | DV | DT | DS | Wedstrijden

1 | TekaLoca | 18 | 42 | 6 | +36 | 7

2 |alaska1001 | 13 | 18 | 14 | +4 | 6

3 | DeNeus21 | 13 | 17 | 17 | +0 | 7

4 | PipoHankey | 10 | 14 | 7 | +7 | 6

5 | LionOfHolland | 9 | 12 | 12 | +0 | 5

6 | Vandijk0348 | 5 | 10 | 24 | -14 | 6

7 |xCrazy_Shotgun | 3 | 11 | 19 | -8 | 6

8 | skullz-0806 | 1 |6 | 33 | -27 | 7 [/table]

Inschrijving gesloten!

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 91
  • Bezichtigingen 10.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2243090

Mocht LionofHolland niet kunnen inspringen kunnen we ook wel verder. Elke ronde zal er 1 iemand niet moeten spelen, simpel. Zo gaat het ook bij ons in het zaalvoetbal, waar we met 19 teams zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2243102

LionOfHolland doet mee! Hij neemt de club en tussenstand over van DeJarnoxD

Speelronde 3 (18-10-14 t/m 25-10-14)

alaska1001 - xCrazyShotgun

LionOfHolland - skullz-0806

TekaLoca - DeNeus21

PipoHankey - Vandijk0348

Bewerkt: door KaiSkillzz

Geplaatst:
comment_2243978

Poeh, wat een wedstrijd tegen vandijk (Dortmund tegen Bayern). Ik had acht schoten, waarvan zeven op doel. Vandijk had één schot, waarvan één op doel. Daarnaast had ik een fantastische vrij trap van 35 meter, die door de keeper uit de bovenhoek werd getikt. Eindstand:

B0aA_1TIYAALzlP.jpg

Geplaatst:
comment_2244319

Ook zo'n vage match gehad tegen Kai. Ik stond na de rust met 0-4 achter. Toen dacht ik: 'Ik ga voor een stunt zorgen en die 0-4 achterstand terug brengen naar 4-4!' Begin van tweede helft raakte ik met een vaag stiftje de lat, ik dacht dat die helemaal verkeerd zou komen richting het doel. 1 minuut later, kreeg ik de kans om de 1-4 te maken, die kans benutte ik ook. Toen rond de 65ste minuut kreeg ik toen een kans met een volley, hij zat er in. Maar het was buitenspel. Toen rond de 75ste minuut wou ik een voorzet geven richting een kopbal, opeens kwam die bal op de lat, raakte de rug van de speler en werd de bal van de lijn gehaald. Had een werelddoelpunten kunnen zijn. Rond de 80ste minuut maakte ik nog de 2-4, de hoop was toen wel gevlogen. Bij de 90ste minuut was het over, Kai sprint met Messi naar het doel en toen was het over 2-5. Toen bij de aftrap van de 2-5 sprint ik nog naar het doel van Kai, heel Barcalona werd gepasseerd, miste ik 1 op 1. Ik had deze hele wedstrijd kunnen omgooien, maar helaas gebeurde dat niet de tweede helft.

Maar het was een leuke match, gefeliciteerd met je overwinning Kai! En ik blijf nog steken op 0 punten. :puh:

Bewerkt: door xCrazyShotgun

Geplaatst:
comment_2246039

Ik stel voor om, wanneer er een wedstrijd gespeeld moet worden en een van de twee niet kan voor de deadline, dat er dan een andere datum afgesproken wordt om de wedstrijd in te halen. Op de manier dat het nu gaat kan er gewoon misbruik van gemaakt worden. Blijven uitstellen en uiteindelijk ben jij er de dupe van terwijl je elke dag wel kon spelen...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2246058

Ik stel voor om, wanneer er een wedstrijd gespeeld moet worden en een van de twee niet kan voor de deadline, dat er dan een andere datum afgesproken wordt om de wedstrijd in te halen. Op de manier dat het nu gaat kan er gewoon misbruik van gemaakt worden. Blijven uitstellen en uiteindelijk ben jij er de dupe van terwijl je elke dag wel kon spelen...

Voorstel geaccepteerd. Moet ik vanavond wel alvast de volgende speelronde starten dan?
Geplaatst:
comment_2246219

Voorstel geaccepteerd. Moet ik vanavond wel alvast de volgende speelronde starten dan?

Doe maar alvast. Ik zie dat Henk nog niets ingeleverd heeft. Onze wedstrijd eindigde in 2-1 in het voordeel van Henk. Hij komt straks nogwel met een screentje hoop ik...

Geplaatst:
comment_2246223

Jazeker, m'n PS4 is net klaar met het verplaatsen van alle foto's en video's naar een USB. Komt er aan.

aHxgCBu.jpg

En nog een overzichtje van het bizarre spelverloop: klik.

Bewerkt: door _Night-Men_

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2246231

Speelronde 4 (25-10-2014 t/m 01-11-2014)

alaska1001 - skullz-0806

LionOfHolland - DeNeus21

TekaLoca - Vandijk0348

PipoHankey - xCrazy_Shotgun

(tabel wordt morgen bijgewerkt.)

Bewerkt: door KaiSkillzz

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.