Jump to content
Geplaatst:
comment_2238378

In het FIFA 15 topic kwam het idee van een toernooitje voor de PS4 al eens voorzichtig om de hoek kijken. Nu leek het me wel leuk om hier een topic over te maken. Hier kan je je dus aanmelden om FIFA 15 tegen elkaar te spelen in toernooivorm. Het wordt geen knock-out systeem, omdat we dan vier of acht mensen nodig hebben. Vier is best weinig en acht is weer redelijk veel, dus daarom dacht ik aan hetzelfde systeem als in een competitie wordt gebruikt:

Winst: 3 pnt

Gelijkspel: 1 pnt

Verlies: 0 pnt

Dit alles zal gebeuren in Online Vriendschappelijk dus de deelnemers moeten elkaar wel toevoegen op de PS4. Je krijgt één week per speeldag. Wordt de wedstrijd niet binnen de week gespeeld krijgen beide deelnemers automatisch geen punten. ​​

Je speelt twee keer tegen dezelfde tegenstander. Ik zal een tabel bijhouden met de deelnemers en tijdens het toernooi jullie eraan herinneren als er een wedstrijd gespeeld moet worden en ik ga ervan uit dat de punten eerlijk worden doorgegeven. Als er vragen en/of opmerkingen zijn hoor ik dat natuurlijk graag! Geef hier ook even het team door waarmee je wilt spelen! Als je eenmaal een team kiest moet je je eraan houden. De 'competitie' start wanneer er genoeg deelnemers zijn.

De uitslagen worden hier uiteraard ook vermeld

[table=header] Positie | PSN | Puntenaantal | DV | DT | DS | Wedstrijden

1 | TekaLoca | 18 | 42 | 6 | +36 | 7

2 |alaska1001 | 13 | 18 | 14 | +4 | 6

3 | DeNeus21 | 13 | 17 | 17 | +0 | 7

4 | PipoHankey | 10 | 14 | 7 | +7 | 6

5 | LionOfHolland | 9 | 12 | 12 | +0 | 5

6 | Vandijk0348 | 5 | 10 | 24 | -14 | 6

7 |xCrazy_Shotgun | 3 | 11 | 19 | -8 | 6

8 | skullz-0806 | 1 |6 | 33 | -27 | 7 [/table]

Inschrijving gesloten!

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 91
  • Bezichtigingen 10.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2246241

Jazeker, m'n PS4 is net klaar met het verplaatsen van alle foto's en video's naar een USB. Komt er aan.

En nog een overzichtje van het bizarre spelverloop: klik.

Wat een ramp van een wedstrijd...

Geplaatst:
comment_2247357

Bij 4-1 ging mijn tegenstander van de dag eigen doelpunten maken. Zelf kon ik, na de bal terug veroverd te hebben, nog een doelpuntje maken dus de eigenlijke score hoort 5-1 te zijn, maar ik kan er niets aan doen dat de tegenstander eigen doelpunten gaat maken uit frustratie, hé.

Ik zat te twijfelen of ik het fair zou doen en vragen om het bij 5-1 te houden, of 15-1, maar dit is dan vandijk's strafje.

Petje af voor skullz die, toen ik tegen hem speelde, verder bleef spelen ondanks dat het 11-0 stond. Hij pikte zelfs nog een doelpuntje mee..

Geplaatst:
comment_2247517

Bij 4-1 ging mijn tegenstander van de dag eigen doelpunten maken. Zelf kon ik, na de bal terug veroverd te hebben, nog een doelpuntje maken dus de eigenlijke score hoort 5-1 te zijn, maar ik kan er niets aan doen dat de tegenstander eigen doelpunten gaat maken uit frustratie, hé.

Ik zat te twijfelen of ik het fair zou doen en vragen om het bij 5-1 te houden, of 15-1, maar dit is dan vandijk's strafje.

Petje af voor skullz die, toen ik tegen hem speelde, verder bleef spelen ondanks dat het 11-0 stond. Hij pikte zelfs nog een doelpuntje mee..

Als van dijk straks een plek daalt door z'n doelsaldo, haha dat zou echt geweldig zijn.

Geplaatst:
comment_2247764

Dat hoop ik ook, ja :7

LionOfHolland, kun je morgenmiddag spelen? Voeg me anders maar even toe op Skype, henk.hank2 is de naam, of stuur een PB zodat dit topic netjes blijft. Ik ben nogal druk met toetsen, maar dat zou na volgende week over moeten zijn, gelukkig.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2248684

Speelronde 5 (2-11-2014 t/m 9-11-2014)

Sorry voor de vertraging. Jullie krijgen gewoon 7 dagen de tijd. De wedstrijden die niet gespeeld worden moeten op een ander moment ingehaald worden. Spreek dit goed af met je tegenstander!

alaska1001 - PipoHankey

LionOfHolland - TekaLoca

skullz-0806 - xCrazy_Shotgun

DeNeus21 - Vandijk0348

Bewerkt: door KaiSkillzz

Geplaatst:
comment_2249351

Haha, het zat helaas niet mee voor mij. 4-1 gewonnen van Vandrijk0348, dat dan weer wel. Mocht je nog bewijs willen, ik heb het nog wel liggen.

Bewerkt: door _Night-Men_

Geplaatst:
comment_2249634

Fantastische wedstrijd was 't. Ik had het enorm moeilijk tot wanneer je druk naar voren begon te zetten en er voor mij opeens heel veel ruimte was voor de omschakeling. Goede en faire wedstrijd :puh:

Geplaatst:
comment_2249705

Mooi dat jij het ook leuk vond, ik had ook wat kansen maar niks afgerond in het begin. Als je toch een goaltje meepikt kan het een hele andere wedstrijd worden. Volgende keer win ik haha ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.