Jump to content
Joriz

The Last Team Standing Event Weekend!


gallery_1_5_130476.jpg

Na de release van de fantastische The Last Team Standing Update voor GTA Online is het natuurlijk tijd voor een extra speciaal event weekend. Vanaf vandaag (3 oktober) t/m zondag 5 oktober is het event weekend waarbij je extra veel RP, GTA$ en een exclusief Manhunt masker kan scoren. Lees wat er allemaal is te doen hieronder:

GRATIS VRIJSPEELBAAR "PLEASE STOP ME" MASKER EN EXTRA MUNITIE

gallery_1_5_39779.jpg

Mensen die het geweldadige en sadistische computerspel Manhunt hebben gespeeld zullen het bovenstaande masker wel kennen. Dit weekend kan je dit “Please Stop Me” masker wat natuurlijk verwijst naar dit bloeddorstige survivalspel. Wat je hiervoor dient te doen is de speciale LTS Event Weekend Playlist uitspelen. Naast het mastker wordt je na uitspelen ook beloond met de volgende muntie voor je wapens:

  • 3 Sticky Bombs
  • 3 Grenades
  • 3 Molotovs
  • 100 Sniper bullets
  • 200 Shotgun shells
  • 500 Rifle rounds
  • 1 Body Armor

Om de playlist te starten kan je gebruik maken van de "Event" optie tijdens het laden van GTAV of via het GTA Online Menu (druk op start in GTA Online) bij de Rockstar Playlists naar Last Team Standing Event Playlist te gaan.

GRATIS WEDDEN OP LTS JOBS VOOR EXTRA VEEL GTA$

De limiet van het wedden is dit weekend verhoogd. Daarnaast wed je nu automatisch bij LTS jobs op je eigen team. Indien je als team wint krijg je dus extra veel geld en als je als team verliest heb je enkel je trots verloren.

ONTVANG DUBBEL RP MET LAST TEAM STANDING JOBS

Dit gehele weekend ontvang je dubbel RP op alle LTS jobs. Ook zelfgemaakte jobs tellen mee. Dus het maakt niet uit welke je speelt

EXTRA BONUS RP VOOR SPELEN MET JE CREW

Naast de bovenstaande dubbel RP op LTS jobs ontvang je als je met een crew speelt nog is 20% extra RP. Genoeg wegen dus dit weekend om extra veel RP te krijgen. Mocht je nog geen crew hebben dan kan je je aanmelden bij de GTAForum.nl crew.

50% KORTING OP CREW KLEDING, CREW TATTOAGES EN CREW VOERTUIG MODS

De Last Team Standing Update bevat ook diverse extra crewkleding. Daarom krijg je tijdens het event weekend op alles met een crew logo 50% korting. Jouw kans dus om eindelijk met ons crew logo op je auto te zetten, eem tattoage met crew logo te hebben of kleding te voorzien van eigen logo's.

BONUS SPECIAL CRATE DROPS MET EXCLUSIEF T-SHIRT

Ook die kratten gaan weer vallen in freeroam. De kratten zijn gevuld met GTA$, RP, RPG's, miniguns en stickybombs. Daarnaast zit er dit weekend in die krateen een exclusief vuist t-shirt in de kratten zoals te zien is op de afbeelding hieronder:

gallery_1_5_109375.jpg

#LTS CREATOR COMPETITIE

Voor de mensen die goed zijn in het bouwen van eigen jobs kan je dit weekend ook nog is GTA$ één miljoen krijgen! Maak je eigen LTS job en tag hem nadat je hem gemaakt en getset hebt met #LTS. De vijf winnaars krijgen naast de miljoen GTA$ ook nog is de exclusieve BODYBAG nummerplaat in GTA Online. (kleine lettertjes)

#LTS SNAPMATIC CONTEST

Voor alle mensen die zo goed zijn in het maken van snapmatics wordt er ook nog is 5 keer GTA$ één miljoen en een BODYBAG nummerplaat weggeven. Wat je hier voor moet doen is de meest lollige, opwindende of mooie snapmatic maken met daarin een verwijzing naar iets wat met het LTS weekend of de Last Team Standing Update heeft te maken. Tag je mooiste snapmatic met #LTS en maak dus kans op die miljoen aan GTA Online geld. (kleine lettertjes)

EVENT GOODIES WINNEN

Wil je GTAV prijzen winnen door je enkel op te geven? Dat kan dit weekend op de Social Club Event Page. Als je je opgeeft maak je kans op het winnen van een zeer zelfzame GTAV Bodybag slaapzak, GTAV t-shirt en Rockstar Games Stickers. Gewoon meedoen dus want niet geschoten is altijd mis. (kleine lettertjes)

MEESPELEN MET DE NEDERLANDSE GTAFORUM.NL CREW

Mocht je dit weekend nog geen mensen hebben om mee te spelen dan kan je je opgeven voor onze eigen GTAForum.nl Crew. Onze crew bevat de bekendere leden van GTAGames.nl die op gezellige wijze en zonder enkele verplichting met andere Nederlandstalige mensen GTA Online willen spelen. Je kan je opgeven via de GTAForum.nl crew pagina.

Zondagavond hebben we tevens een meeting voor GTA Online spelers met een PlayStation 3. We hebben nog enkele plaatsen vrij dus geef je snel op voor onze GTA Online meeting!

Bron event: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Allemaal heel leuk maar tot nu toe kan ik nergens meedoen. Ik join een volle lobby, de LTS wordt gestart en ik word gekicked wegens te weinig mensen :s.

Jammer om te horen dat alles vol zit. Natuurlijk kan je ook met mensen van onze crew of forum afspreken. Zelf een meeting opzetten of gezellig met onze GTA Online meeting van zondag meedoen.

Ik vind het altijd leuker om te spelen met mensen die ik semi ken of waar ik mee kan opschieten dan in een willekeurige lobby te belanden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...