Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188110 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd?
Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188114 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? bij het rode puntje rechts bovenin rijden er bij mij veel *map* jowx Bewerkt: 23 juli 200519 jaren door jowx
Geplaatst: 23 juli 200519 jaren Auteur comment_188118 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? bij het rode puntje rechts bovenin rijden er bij mij veel *map* jowx ???dit zijn de locaties van de vriendinnen :huh:
Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188120 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? bij het rode puntje rechts bovenin rijden er bij mij veel *map* jowx ???dit zijn de locaties van de vriendinnen :huh: dus? bij dat rode stipje rechts bovenin rijden er bij mij veel. de rest van de puntjes moet je niet op letten jowx
Geplaatst: 23 juli 200519 jaren Auteur comment_188121 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? bij het rode puntje rechts bovenin rijden er bij mij veel *map* jowx ???dit zijn de locaties van de vriendinnen :huh: dus? bij dat rode stipje rechts bovenin rijden er bij mij veel. de rest van de puntjes moet je niet op letten jowx mnaar ik ben nog maa rik LS..waar rijden er daar veel??
Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188122 ???dit zijn de locaties van de vriendinnen :huh: Ja, maar hij wil daarmee aangeven dat bij het rode puntje bij prickel pine in het noorden van lv er veel rijden.
Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188130 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? bij het rode puntje rechts bovenin rijden er bij mij veel *map* jowx ???dit zijn de locaties van de vriendinnen :huh: dus? bij dat rode stipje rechts bovenin rijden er bij mij veel. de rest van de puntjes moet je niet op letten jowx mnaar ik ben nog maa rik LS..waar rijden er daar veel?? Daar zijn eigenlijk niet echt gebieden voor, je ziet ze af en toe wel rijden waar die hoge flats zijn, gewoon geduld hebben en dan zie je op een goede dag wel een. Je kunt ze wel vet gaaf tunen die Slamvan, met wheelcovers die je bij geen enkele andere auto ziet. Succes in elk geval met je zoektocht.
Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188138 Neem even de tijd om in de Sanandreas FAQ te kijken hij staat er dus wel Klik hier Bewerkt: 23 juli 200519 jaren door barry
Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188140 Er is alleen maar een vaste plek van de Slamvan als je met de Import/Export bezig bent. Als je het nog niet kan doen of al gedaan hebt kan je hem daar niet meer vinden. Klik hier voor de locatie.
Geplaatst: 23 juli 200519 jaren Auteur comment_188334 Er is alleen maar een vaste plek van de Slamvan als je met de Import/Export bezig bent.Als je het nog niet kan doen of al gedaan hebt kan je hem daar niet meer vinden. Klik hier voor de locatie. maar wanneer vind t spel dan dat je daar mee bezig bent??..en waar kan ik hem dan anders vinden??..waar er veel rijden ofzoo?
Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188340 maar wanneer vind t spel dan dat je daar mee bezig bent??..en waar kan ik hem dan anders vinden??..waar er veel rijden ofzoo? Als je in SF bent en wangcars hebt gekocht en wat missie's hebt gedaan...Dat kun jij dus nog niet... en nou moet je gewoon zoeken op de weg...verders is ie nergens te vinden .
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren comment_188680 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? In Lv rijden bijna alle auto's rond(in de desert countryside wagens) en in LV zelf alle wagens(buiten die van de countryside B) )
Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren comment_198603 hij rijd in ls sf en lv Nu weet ik precies waar ik moet zoeken.
Geplaatst: 2 augustus 200519 jaren comment_198606 In LS rijden ze meestal bij die rijkelui gebieden bij Madd Doggs House, en bij de Low-Co-Lo-Cow (zoiets) zou je ze ook nog tegen kunnen komen.
hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd?