Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188135 Mensen, ik heb een texture gevonden van een bebloed lijk :o !!! En wie me niet geloofd moet GTA3.IMG openen en zoeken naar: dead_mantxd
Geplaatst: 15 augustus 200519 jaren comment_209278 Inderdaad Nasty, en het texture is er niets voor niets ! DUs ik ben het er helemaal mee eens. Ik denkw el dat iemand het wel eens gezien heeft, maar ja... San Andreas is zo groot, dat is veel zoeken. Koos. Bewerkt: 15 augustus 200519 jaren door Cool Hand
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210858 Ik denkw el dat iemand het wel eens gezien heeft Tja.. maar of iemand het ooit gezien heeft, is nog maar de vraag Jammer dat er alleen zoveel mensen dingen gaan verzinnen en erbij gaan zitten vertellen. Dan weet je niet meer wat er nou echt is en wat nou niet
Geplaatst: 16 augustus 200519 jaren comment_210944 leatherface bestaat naar mijn weten niet.2)kan ik aub weten wie hier de eerste was met "leatherface"??want die topics hier zijn enorm veel...... Volgens mij ik wat een impact :'D
Geplaatst: 18 augustus 200519 jaren comment_212694 leatherface bestaat naar mijn weten niet.2)kan ik aub weten wie hier de eerste was met "leatherface"??want die topics hier zijn enorm veel...... Volgens mij ik wat een impact :'D waarom dacht je dat hij bestond?
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213104 het zou ook kunnen zijn met de missie dat je voor the truth die combine moet stelen en dat dat de boeren zijn die je aanrijdt(misschien)
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213156 Over dat bloed, het zou best op een container-schip gebeurd zijn, want dit hoor je wel eens op WCTR: Er is een container gevonden vol met allemaal lijken! (of iets in die richting.) Ten eerste: Dit zou een verwijzing kunnen zijn op een EE. Ten tweede: Misschien heeft dit wel wat met dat bloed te maken!
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213158 Dat zou wel kunnen. Maar dan moeten ze de hele EE eruit hebben gehaald.
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213187 Over dat bloed, het zou best op een container-schip gebeurd zijn, want dit hoor je wel eens op WCTR: Er is een container gevonden vol met allemaal lijken! (of iets in die richting.)Ten eerste: Dit zou een verwijzing kunnen zijn op een EE. Ten tweede: Misschien heeft dit wel wat met dat bloed te maken! Maar over dat Container schip... Dat is Cj geweest, tijdens de missies voor Woozie, dan moet je dan Container Schip aanvallen en infiltreren
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213270 Maar volgens R* was er tog nog 1 hele grote easter egg die nog steeds niet ontdekt was... Miss heeft dit er iets mee te maken?
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213408 Maar volgens R* was er tog nog 1 hele grote easter egg die nog steeds niet ontdekt was...Miss heeft dit er iets mee te maken? van waar weet je dat?
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213489 Maar volgens R* was er tog nog 1 hele grote easter egg die nog steeds niet ontdekt was...Miss heeft dit er iets mee te maken? van waar weet je dat? omdat dat hier op t forum werd verteld Kweet niet meer welk topic moetje je maar ff zoekfunctie gebruiken
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213493 Maar volgens R* was er tog nog 1 hele grote easter egg die nog steeds niet ontdekt was...Miss heeft dit er iets mee te maken? van waar weet je dat? omdat dat hier op t forum werd verteld Kweet niet meer welk topic moetje je maar ff zoekfunctie gebruiken weet je dan hoe het heette want anders is het onbegonnen werk!
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213504 weet je dan hoe het heette want anders is het onbegonnen werk! Nee kzou niet weten hoe rockstar wou er verder niks over zeggen btw: wil je kappen met dat ventje, komt vervelend over
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213510 Dit kwam ik tegen Leanne: "Police are struggling to solve the mystery of a container ship found deserted and full of bodies. The FBI is investigating. And government officials denied the existence of an area of Bone County that isn't on the map. Someone, who was unprepared to be named, said, 'The so-called placed that isn't called anything doesn't exist. And if it did, we'd name it something.' And-where is Mad Dogg, wonder record execs? The rapper has battled alcoholism and egomania for many years and recently missed a concert in Las Venturas. Staying in Venturas: it used to be a patch of desert, then it was a mob town. Now, it is the corporate headquarters of America. Richard explains from the streets."
Mensen, ik heb een texture gevonden van een bebloed lijk :o !!!
En wie me niet geloofd moet GTA3.IMG openen en zoeken naar: dead_mantxd