ERRWINS Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 (bewerkt) Hallo leden, Hebben jullie ook wel eens van die momenten waarvan je denkt: 'wtf, wat een logica?' Om maar een voorbeeld te noemen: je auto laten 'resprayen' om zo aan de politie te ontsnappen of dat je in je savehouse gaat en dat de politie 'vergeet' waar je bent. Juist deze momenten kunnen we vereeuwigen een topic zoals dit. Deel jouw 'GTA logica' momentje in dit topic. Voorbeelden op 9GAG: Bewerkt: 14 oktober 2014 door ERRWINS Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 De meeste dingen die in me opkwamen staan al in je 9GAG-spoiler. Ik vind dit ook wel een goede: Reageren
Dexist Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Zo herkenbaar maar geniaal. Deze is ook wel geniaal, en klopt nog steeds in V Reageren
RUBENN Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Inderdaad, zo herkenbaar. Ach, het blijft ook wel de charme van games, GTA in dit geval. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Dit is er zo eentje dat ik vaak bij bepaalde GTA-missies heb... Reageren
mekane Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 (bewerkt) Deze is wel geniaal of deze Bewerkt: 14 oktober 2014 door mekane Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Allemaal herkenbaar, uiteraard. Bovenstaande plaatjes kom je overigens overal tegen op het internet. Van mijn situatie heb ik zo geen plaatje, maar ik vond het altijd wel opvallend dat ik politie achter me aan kreeg terwijl ik bijvoorbeeld een opdracht voor de zijmissie Most Wanted aan het doen was. Ja, ik was bezig om een paar mannen om te leggen, maar gezien dat in opdracht was voor de politie vond ik het een beetje curieus dat ik daarvoor vervolgens zelf het doelwit van de politie werd. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Van mijn situatie heb ik zo geen plaatje, maar ik vond het altijd wel opvallend dat ik politie achter me aan kreeg terwijl ik bijvoorbeeld een opdracht voor de zijmissie Most Wanted aan het doen was. Ja, ik was bezig om een paar mannen om te leggen, maar gezien dat in opdracht was voor de politie vond ik het een beetje curieus dat ik daarvoor vervolgens zelf het doelwit van de politie werd. Wat ik ook iets apart vind, is dat je tegenwoordig met een auto op zijn dak ligt, je hem gewoon weer op de wielen krijgt Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Oude vrouwtjes die schijnbaar krom lopen van de reuma maar wel onmiddellijk hard weg sprinten als je begint te schieten. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Oude vrouwtjes die schijnbaar krom lopen van de reuma maar wel onmiddellijk hard weg sprinten als je begint te schieten. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Zo herkenbaar allemaal. Het Wanted-gebeuren is iets waar ik me over blijf verbazen; het ene moment krijg je in een missie een wanted-level wanneer je één persoon neerschiet, en bij een andere missie richt je een massa-slachting aan en kan je fluitend over straat slenteren. Het is uiteraard gescript, maar toch. Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Hahaha, leuke plaatjes! xD Ook heel herkenbaar! Hier zijn er nog een paar uit 9GTA: Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 (bewerkt) Ik vind ze allemaal leuk. Deze heb ik gevonden op internet: Bewerkt: 15 oktober 2014 door bountyskull_10 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 Een van de grootste ergernissen die je kunt hebben wanneer je auto's moet zoeken voor Sunshine Auto's: Reageren
Votair Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 (bewerkt) Haha, leuk topic! Ik heb er ook een: Bewerkt: 15 oktober 2014 door Votair Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.