Geplaatst: 14 oktober 201410 jaren comment_2241019 Hallo leden, Hebben jullie ook wel eens van die momenten waarvan je denkt: 'wtf, wat een logica?' Om maar een voorbeeld te noemen: je auto laten 'resprayen' om zo aan de politie te ontsnappen of dat je in je savehouse gaat en dat de politie 'vergeet' waar je bent. Juist deze momenten kunnen we vereeuwigen een topic zoals dit. Deel jouw 'GTA logica' momentje in dit topic. Voorbeelden op 9GAG: Bewerkt: 14 oktober 201410 jaren door ERRWINS
Geplaatst: 20 oktober 201410 jaren comment_2243952 En natuurlijk voor de zwarte pietjes onder ons : Bewerkt: 20 oktober 201410 jaren door JustDoIt.
Geplaatst: 20 oktober 201410 jaren comment_2243967 Van eentje heb ik geen foto. Maar was eventjes terug een pompstation in GTA V aan het overvallen. In mijn geniale poging om de politie af te schudden besloot ik om in mijn auto te stappen en aan de overkant op een half afgeschermde parkeerplaats te parkeren en mijn lichten uit te doen. Meerdere politievoertuigen reden goed in het zicht langs en een paar stape uit hun voertuig om rond te kijken. Maar niemand was zo slim om de overduidelijke man in babyblauw met een worstelaarsmasker op als de overvaller van de pompstation aan de overkant te zien. hier nog een paar van mijn favorieten Dankje voor die GIF
Geplaatst: 3 november 201410 jaren comment_2248879 En natuurlijk voor de zwarte pietjes onder ons : lol, Genius gtalogic pics...
Hallo leden,
Hebben jullie ook wel eens van die momenten waarvan je denkt: 'wtf, wat een logica?' Om maar een voorbeeld te noemen:
je auto laten 'resprayen' om zo aan de politie te ontsnappen of dat je in je savehouse gaat en dat de politie 'vergeet' waar je bent.
Juist deze momenten kunnen we vereeuwigen een topic zoals dit. Deel jouw 'GTA logica' momentje in dit topic.
Voorbeelden op 9GAG:
Bewerkt: door ERRWINS