Geplaatst: 14 oktober 201410 jaren comment_2241019 Hallo leden, Hebben jullie ook wel eens van die momenten waarvan je denkt: 'wtf, wat een logica?' Om maar een voorbeeld te noemen: je auto laten 'resprayen' om zo aan de politie te ontsnappen of dat je in je savehouse gaat en dat de politie 'vergeet' waar je bent. Juist deze momenten kunnen we vereeuwigen een topic zoals dit. Deel jouw 'GTA logica' momentje in dit topic. Voorbeelden op 9GAG: Bewerkt: 14 oktober 201410 jaren door ERRWINS
Geplaatst: 26 december 201410 jaren comment_2266167 Deze herken ik wel erg goed, en ze noemen het niets voor niets "corrupte politie" ....
Geplaatst: 8 november 20159 jaren comment_2353813 Zo'n leuk topic mag toch niet onder een dikke laag stof verdwijnen
Geplaatst: 8 november 20159 jaren comment_2353861 Volgens mij waren die bovengenoemde(n) al eens gepost.. Correct me if I'm wrong. Nu hier ik toch in post ben ik genoodzaakt om zo'n 'logic' neer te zetten;
Geplaatst: 8 november 20159 jaren comment_2353874 Volgens mij waren die bovengenoemde(n) al eens gepost.. Correct me if I'm wrong. Ja dat zou best kunnen daar heb ik eerlijk gezegt niet naar gekeken maar dan nog Ze zijn best wel grappig om ze vaker dan 1 keer tezien hoor
Geplaatst: 9 november 20159 jaren comment_2354196 Ik kon deze klassieker niet in het topic vinden, dus hierbij alsnog voor de verzameling.
Geplaatst: 7 december 20159 jaren comment_2362134 - Repost door... mijzelf - Bewerkt: 8 december 20159 jaren door RUBENN
Hallo leden,
Hebben jullie ook wel eens van die momenten waarvan je denkt: 'wtf, wat een logica?' Om maar een voorbeeld te noemen:
je auto laten 'resprayen' om zo aan de politie te ontsnappen of dat je in je savehouse gaat en dat de politie 'vergeet' waar je bent.
Juist deze momenten kunnen we vereeuwigen een topic zoals dit. Deel jouw 'GTA logica' momentje in dit topic.
Voorbeelden op 9GAG:
Bewerkt: door ERRWINS