Geplaatst: 16 oktober 201410 jaren comment_2242080 Het is voor veel mensen bijna vakantie en ik dacht zullen we weer een keer een MTA meeting organiseren i.p.v. Gta Online. Zijn er mensen die een MTA meeting willen? Deathmatch, Freeroam, Derby, Capture the Flag en natuurlijk de groepsfoto. Het enige probleem is dat ik geen server heb, maar ik zou dolgraag weer eens een MTA meeting willen houden. Plaats een reactie als je er ook zin in hebt! Ik heb dus geen server, maar ik hoop dat die geregeld kan worden. Nyltje!
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245814 Dan kan ik een deel niet meedoen vanwege een voetbalwedstrijd ben bezig tot 14:15 denk ik. ik weet alleen niet hoelang die meeting duurt. weet iemand anders dat? Meestal gaat iedereen weg rond 19:00 en zijn er nog een paar leden om 20:00. De groepsfoto wordt meestal gemaakt om 15:00. Dan kom ik wel ik denk ik weten we al wat we gaan doen of gaan we gewoon een beetje kloten?
Het is voor veel mensen bijna vakantie en ik dacht zullen we weer een keer een MTA meeting organiseren i.p.v. Gta Online.
Zijn er mensen die een MTA meeting willen? Deathmatch, Freeroam, Derby, Capture the Flag en natuurlijk de groepsfoto.
Het enige probleem is dat ik geen server heb, maar ik zou dolgraag weer eens een MTA meeting willen houden.
Plaats een reactie als je er ook zin in hebt!
Ik heb dus geen server, maar ik hoop dat die geregeld kan worden.
Nyltje!