Nitivity Geplaatst: 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2014 Heren dit ziet er super uit! ga zo door!! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Leuk gedaan! Mijn complimenten. Reageren
Joriz Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Het gaat hard. We zijn als we zo door gaan binnen enkele weken bij meer dan 2000 uitgedeelde achievements. Merk op dat we enkel achievements uitdelen aan mensen die actief zijn gewest op het forum in 2014 en dat we dus niet iedereen een achievement zullen geven tenzij die mensen weer online komen. Anders zou het systeem het namelijk niet helemaal aankunnen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 De Respect++ achievement is voor leden die GTAGames.nl (wel) steunen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is je adblocker uit te schakelen of compleet gtaforum.nl als uitzondering toe te voegen in je adblocker. Het is niet nodig om op de reclame te klikken, we krijgen ook betaald per weergave en daardoor kan onze website blijven bestaan. De Respect++ achievement wordt na een tijdje 'automagisch' toegewezen indien je dus geen adblocker gebruikt of onze website in je whitelist hebt staan. Ik heb nu sinds de release van de achievements () addblocker uitstaan en heb de achievement nog niet ontvangen. Dit keer blijft de blocker ook uit! Reageren
Together Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 De Respect++ achievement is voor leden die GTAGames.nl (wel) steunen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is je adblocker uit te schakelen of compleet gtaforum.nl als uitzondering toe te voegen in je adblocker. Het is niet nodig om op de reclame te klikken, we krijgen ook betaald per weergave en daardoor kan onze website blijven bestaan. De Respect++ achievement wordt na een tijdje 'automagisch' toegewezen indien je dus geen adblocker gebruikt of onze website in je whitelist hebt staan. Ik heb nu sinds de release van de achievements () addblocker uitstaan en heb de achievement nog niet ontvangen. Dit keer blijft de blocker ook uit! Ik heb hem altijd al uit staan op deze site. En ik heb nog geen achievement. :O Reageren
Joriz Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Diverse achievements worden handmatig toegewezen. Het kan even duren voordat je die hebt. Mocht je denken een bepaalde achievement te missen kan je het altijd vriendelijk vragen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Mij boeien die "Achievements" niet zozeer, het gaat er om dat je plezier en vriendschappen maakt op het forum. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Zoals jullie, wanneer de pagina wordt ververst, op de achievements-pagina kunnen zien, zijn er een stuk meer leden nu met de achievements voor promoties. Dit komt doordat ik alle promoties uit het verleden heb verwerkt (althans; dat heb ik geprobeerd). Mocht je ooit een promotie hebben gehad die niet verwerkt is, schroom dan niet om een topic aan te maken in het achievements-forum. Je kunt daarin niet de topics van anderen zien, maar je bent absoluut niet de eerste. Een foutje is natuurlijk snel gemaakt bij zo gigantisch veel promoties in het 11-jarig bestaan van dit forum. Ook als je denkt recht te hebben op andere achievements, maak dan eventjes een topic aan. Reageren
larfje94 Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Wat betekent de achievement "can't u hear the thunder?" ??? Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Wat betekent de achievement "can't u hear the thunder?" ??? Daar is een heel topic over volgeschreven, maar wat de achievement precies inhoudt is nog altijd een mysterie. Reageren
aron24 Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 (bewerkt) Ik wel, je moet in alle gedeeltes posten. De gene die achievement hebben, hebben hem ook. Mysterie opgelost Bewerkt: 22 februari 2015 door aron24 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat Erwin en wat anderen die hem hebben nog nooit in het admin forum hebben gepost... Reageren
RUBENN Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Ik wel, je moet in alle gedeeltes posten. De gene die achievement hebben, hebben hem ook. Mysterie opgelost Ik heb in lang niet alle GTA-subfora gepost en ik heb 'm ook... Tja, dit zal gewoon onopgelost blijven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.