Dutchy3010 Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2014 Nieuw spelletje in de GTA fora. Daag de persoon onder je uit! Die bewijst vervolgens door middel van een screen dat hij de opdracht uitgevoerd heeft. Het maakt niet uit hoe moeilijk je het maakt, het gaat erom dat degene onder jou weer een leuk doel heeft in Vice City! Ik trap (uiteraard ) af: Ik daag het lid onder mij uit om de Donut Shop te overvallen. Klik hier om direct door naar de SA editie te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2014 Donut shop overvallen! Ik daag het lid onder mij om mijn slechte score in de Shooting Range te verbeteren. (Reminder de shooting range bevindt zich in Ammu Nation Downtown) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.