Geplaatst: 21 oktober 201410 jaren comment_2244433 ik heb in gta online nu een adder en daar was ik mee aan het verbouwen en heb nu iets aan geklikt en nu kan ik de auto niet meer aan passen weet iemand van jullie hoe ik dat zou kunnen doen want ik wil het graag terug halen maar ik weet nniet hoe
Geplaatst: 21 oktober 201410 jaren comment_2244441 ik heb in gta online nu een adder en daar was ik mee aan het verbouwen en heb nu iets aan geklikt en nu kan ik de auto niet meer aan passen weet iemand van jullie hoe ik dat zou kunnen doen want ik wil het graag terug halen maar ik weet nniet hoe Je hebt waarschijnlijk een bom op de auto gezet. Dan kan je de auto niet meer aanpassen en je kan hem volgens mij niet meer terugzetten. Bewerkt: 21 oktober 201410 jaren door TheDutchWesley
Geplaatst: 21 oktober 201410 jaren comment_2244525 Ik vermoed ook een bom. Laat hem ontploffen met je mobiel. Contacts > Ignocate bomb (zoiets, ik weet het niet meer zeker) . Bel je verzekering en je bent klaar! Je kan je auto weer tunen.
Geplaatst: 21 oktober 201410 jaren comment_2244560 Dat is als je een 'Remote Bomb' hebt geïnstalleerd. Voor de andere bom (Ignition Bomb) laat je een andere speler instappen en je auto starten. Of je kan gewoon de auto in het water rijden / opblazen.
ik heb in gta online nu een adder en daar was ik mee aan het verbouwen en heb nu iets aan geklikt en nu kan ik de auto niet meer aan passen weet iemand van jullie hoe ik dat zou kunnen doen want ik wil het graag terug halen maar ik weet nniet hoe