Matthias1999 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 (bewerkt) Rate the vehicle De bedoeling van het spel is erg simpel: degene boven je post een plaatje van een voertuig in GTA SA, en het is aan jou om dat voertuig te raten, ofwel te beoordelen, op een schaal van 1 tot 10. Vervolgens post jij een nieuw voertuig, die weer geratet moet worden door de persoon na jou. Regels: - Raten van 1 t/m 10 - 1 post per dag - zeg waarom je het dat cijfer geeft De eerste: Phoenix Bewerkt: 22 oktober 2014 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheDutchWesley Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 2 posts per dag? Dat zal veel gespam opleveren op het forum! Auto die wel lekker rijdt als een hotrod 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 Een Cabbie, hmm... Eigenlijk negeer ik dat ding meestal zo goed en slecht als ik kan, ik rij er liever niet mee. Niet dat het zo'n slecht voertuig is, maar vind het gewoon geen leuk iets, vind de Taxi ook beter rijden (hoewel deze zeldzamer is) Wat zou ik het geven? 5/10, lekker neutraal. [Dewbauchee - Super GT] PS. 1 post per dag lijkt me meer de regel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 22 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 Vind ik goed maar in Rate the vehicle in gta 3 is door foreigner 97 gezegd 2 posts dus ik dacht dan ik dat ook maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2014 Vind ik goed maar in Rate the vehicle in gta 3 is door foreigner 97 gezegd 2 posts dus ik dacht dan ik dat ook maar. Correct, maar laten we het in beide topics maar houden op 1 post per dag. Ik zal het aanpassen. [Dewbauchee - Super GT] Tja, niets mis mee uiteraard. Sportwagens negeer ik zelden als het om het kiezen van auto's gaat, hoewel dat meer te maken heeft met de snelheid van de wagen dan het uiterlijk. Een wat meer standaard twee- of vierdeurs vind ik doorgaans mooier en leuker voor eventueel role-playing. Laat ik mijn oordeel vastzetten op een 8 uit 10. Wat vinden we van de Broadway? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2014 Als ik hem zie, negeer ik hem.Verder rijdt hij te sloom. 5,5/10 Cheetah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 23 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2014 Lekker snel en ziet er ook wel vet uit. 8.5/10 Enforcer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2014 Lomp, sloom maar wel uitermate handig bij roleplay omstandigheden 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2014 Hoewel ik het nu niet zo'n speciaal voertuig meer vind herinner ik me de eerste keer dat ik er in reed nog best goed. Vrij sportief voor zijn uiterlijk en wel eens leuk als alternatief vervoer (vooral geschikt in Las Venturas vind ik) Een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 23 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2014 Leuke auto met het geluid dat we van meerdere GTA's kennen. Is alleen vrij traag. 7/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2014 Tja, niet superveel ervaring mee. Het is wel uitermate geschikt voor het stunten, en het rolt wel eens over de kop. 6/10 Mr.Whoopee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2014 (bewerkt) Komt amper voor, maar als ik 'm zie pak ik 'm vaak wel even. Leuke 'toeter' ook 6/10 Next: de Tampa Bewerkt: 26 oktober 2014 door im_ruben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2014 Tampa leuk om te tunen en rijd ook fijn 7/10 Next: Blade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2014 Aaah, de Blade. Eén van mijn favoriete lowriders, als het al niet mijn favoriet is. Rijdt zeer stabiel, lekker strak. Wel niet de snelste, maar maakt toch een aangenaam geluid. [Majestic] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2014 Niks bijzonders. Als het de enige auto in de buurt is zal ik 'm pakken, maar verder zal ik 'm zeker laten staan 5/10 Mijn favoriete manier om San Andreas te doorkruisen, per mountainbike. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.