Jump to content
Geplaatst:
comment_2245026

Rate the vehicle

De bedoeling van het spel is erg simpel: degene boven je post een plaatje van een voertuig in GTA SA, en het is aan jou om dat voertuig te raten, ofwel te beoordelen, op een schaal van 1 tot 10. Vervolgens post jij een nieuw voertuig, die weer geratet moet worden door de persoon na jou.

Regels:

- Raten van 1 t/m 10

- 1 post per dag

- zeg waarom je het dat cijfer geeft

De eerste:

Phoenix1.jpg

Phoenix

Bewerkt: door Foreigner97

• Reacties 127
  • Bezichtigingen 19.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2250945

Ik vind de Elegy altijd wel leuk om eventjes mee rijden, maar ik vind zijn drift-gerichte aard soms wat irritant, hij verliest er erg veel tijd mee dus verkies ik meestal zijn tegenstanders (Sultan, Flash...) Maar snel is hij best wel en zijn tune-opties zijn uitgebreid. Een 7/10!

640px-Flash-GTASA-front.jpg

[Flash]

Geplaatst:
comment_2251594

De Coach is voornamelijk geschikt voor een beetje roleplayen, want op de prestaties en looks alleen zal het niet hoog scoren, hoewel de capaciteit lekker hoog ligt (en dus handig om mensen te vervoeren). Toch een voertuig dat niet kan ontbreken in een GTA. Een 6,5/10!

640px-Bandito-GTASA-front.jpg

[bandito]

Geplaatst:
comment_2252007

Wel, de SA-Sentinel is wellicht mijn minst favoriete van ze allemaal. Hij is ook minder aanwezig dan dat zijn gekende naam zou suggereren, vergeet vaak dat hij in de game zit en uiteindelijk ook niet de meest interessante. Niet te snel in acceleratie... eigenlijk zeer generiek. Een 6,5/10.

Rumpo-GTASA-front.jpg

[Rumpo]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.