Jump to content
Geplaatst:
comment_2245026

Rate the vehicle

De bedoeling van het spel is erg simpel: degene boven je post een plaatje van een voertuig in GTA SA, en het is aan jou om dat voertuig te raten, ofwel te beoordelen, op een schaal van 1 tot 10. Vervolgens post jij een nieuw voertuig, die weer geratet moet worden door de persoon na jou.

Regels:

- Raten van 1 t/m 10

- 1 post per dag

- zeg waarom je het dat cijfer geeft

De eerste:

Phoenix1.jpg

Phoenix

Bewerkt: door Foreigner97

• Reacties 127
  • Bezichtigingen 18.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_2332082

Eigenlijk heb ik nooit iets met dit voertuig gehad. Hoewel het een prima auto is om in te rijden, vind ik dat hij er oprecht lelijk uitziet. Ik laat hem eigenlijk altijd voorbij rijden en wacht liever op een (soms zelfs langzamer) alternatief vervoersmiddel. Ik geef 'm een 6/10.

800px-Hustler.jpg

De Hustler. smile3.gif

Geplaatst:
comment_2332093

Gezien ik nooit de moeite neem de kar van Denise te unlocken kan ik er alleen mee rijden in Las Venturas, en daar zijn veel betere wagens te krijgen. Geen bak die ik koester. 4.

De Euros.

Euros-GTASA-front.jpg

Geplaatst:
comment_2332295

Best leuke rally-bak, jammer dat hij zo enorm veel veert bij bochten en remmen etc. :7 Anders had ik waarschijnlijk wel wat meer mee gereden. Maar doordat hij maar op één plek te vinden maakt 'm ook wel speciaal. 7/10

Glendale-GTASA-beater-front.jpg

Bewerkt: door RUBENN

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2335297

Als ik zoiets tegenkom, laat ik 'm gewoon staan. Het is totaal niet m'n favoriete type-auto, omdat het te sloom en niet zo geavanceerd is als een normale Glendale. Anderzijds is het wel een 'rare-vehicle' en dat maakt 'm een stuk fenomenaler. Conclusie: 7.2.

Next:

Flash-GTASA-front.jpg

Flash.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.