Geplaatst: 23 oktober 201410 jaren comment_2245208 Beste forumleden, Ik heb jullie hulp nodig. Ik zit al een hele lange tijd met dit probleem: hoe zet ik een tekst bij een snapmatic foto op gta? Zie veel leuke foto's met passende teksten voorbij komen en ik zou er ook zo een willen maken. kan iemand vertellen hoe het moet? Bewerkt: 23 oktober 201410 jaren door Danger_dog_guy_7
Geplaatst: 23 oktober 201410 jaren comment_2245214 In het ing-game menu kun je 'Gallery' selecteren waarbij je al je snapmatics krijgt te zien. Selecteer de foto dat je wilt bewerkten en druk dan op 'Add meme text'. Bewerkt: 23 oktober 201410 jaren door ERRWINS
Geplaatst: 23 oktober 201410 jaren comment_2245355 Zo moeilijk is dat toch niet te vinden? Het eerste dat je vindt op google is dat filmpje :s.
Beste forumleden,
Ik heb jullie hulp nodig. Ik zit al een hele lange tijd met dit probleem: hoe zet ik een tekst bij een snapmatic foto op gta? Zie veel leuke foto's met passende teksten voorbij komen en ik zou er ook zo een willen maken.
kan iemand vertellen hoe het moet?
Bewerkt: door Danger_dog_guy_7