Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188438 Sorry als dit bij missie hulp moet, maar aangezien ik zelf geen hulp nodig heb plaats ik het toch maar dier: Volg deze handleiding en je zult zeer snel alle gebieden hebben: 1. Save bij je vliegveld in de Desert. 2. Neem de helikopter bij je vliegveld en vlieg naar de restricted area: blijf laag. 3. Zodra je bij de 2e hangar bent spring je uit je vliegtuig en ren je naar de tank in de hangar. 4. Stap in de tank en rij naar de garage achter het huisje waar je kan saven op je vliegveld (dus niet die grote maar die ene 3 stappen van de deur) 5. Stap uit en ren heel hard naar de diskette om te saven. 6. Stap nu rustig in je nieuwe tank en rij naar Grove Street. ik denk dat je de rest wel kan raden maar ok, hier komt et: 7. Sla op (tank in je garage zetten). 8. Ga nu rustig naar een gebied dat niet van jou is, zoek een groepje gangsters en stap uit je tank. 9. Schiet het groepje neer om een gangwar te starten, stap weer in je tank en wacht tot er mensjes aan komen rennen. 10. Deze kan je heel simpel neerknallen of gewoon eroverheen rijden. 11. Als je op gegeven moment ziet: "The hood is yours" save je en ga je naar een ander gebied en btw: grote kans dat dit al ergens anders staat, maar ik had gewoon zin om te typen. -- SnipinTerminator -- ***RECLAME VERWIJDERT*** Bewerkt: 23 juli 200519 jaren door Exabyte
Geplaatst: 26 juli 200519 jaren comment_190468 Ik vind met een tank er niets aan: het gaat sloom en gwoon al die lui met een m4 neermaaien is veel leuker, en ik ben nog nooit dood gegaan met een gangwar en ik heb 100% gebieden dus...
Geplaatst: 26 juli 200519 jaren comment_190480 Ik doe het altijd met een bazooka, dan gaat het ook snel! In een keer 10 gassies dood Maar in een tank is er helemaal niks aan nee!
Sorry als dit bij missie hulp moet, maar aangezien ik zelf geen hulp nodig heb plaats ik het toch maar dier:
Volg deze handleiding en je zult zeer snel alle gebieden hebben:
1. Save bij je vliegveld in de Desert.
2. Neem de helikopter bij je vliegveld en vlieg naar de restricted area: blijf laag.
3. Zodra je bij de 2e hangar bent spring je uit je vliegtuig en ren je naar de tank in de hangar.
4. Stap in de tank en rij naar de garage achter het huisje waar je kan saven op je vliegveld (dus niet die grote maar die ene 3 stappen van de deur)
5. Stap uit en ren heel hard naar de diskette om te saven.
6. Stap nu rustig in je nieuwe tank en rij naar Grove Street.
ik denk dat je de rest wel kan raden maar ok, hier komt et:
7. Sla op (tank in je garage zetten).
8. Ga nu rustig naar een gebied dat niet van jou is, zoek een groepje gangsters en stap uit je tank.
9. Schiet het groepje neer om een gangwar te starten, stap weer in je tank en wacht tot er mensjes aan komen rennen.
10. Deze kan je heel simpel neerknallen of gewoon eroverheen rijden.
11. Als je op gegeven moment ziet: "The hood is yours" save je en ga je naar een ander gebied
en btw: grote kans dat dit al ergens anders staat, maar ik had gewoon zin om te typen.
-- SnipinTerminator
-- ***RECLAME VERWIJDERT***
Bewerkt: door Exabyte