Jump to content
Thundercover

San Andreas-weekend in GTA Online!


Het is alweer tien jaar geleden sinds GTA: San Andreas het levenslicht zag en vele harten van GTA-fans vervulde. De game was op dat moment de grootste GTA-game ooit met drie steden, een wijde wereld om te verkennen en ongelooflijk veel missies. Het is dus niet verwonderlijk dat Rockstar besluit om een feestje te maken van de verjaardag van San Andreas. En dan niet met een speciale uitgave, maar met een weekend vol bonussen en acties in GTA: Online!

gallery_13783_45_62463.jpg

DUBBEL RP EN GTA$

Dit weekend, van 24 t/m 26 oktober (dus al vanaf vrijdag!) krijg je dubbele RP en dubbele GTA$ bij het spelen van de San Andreas Throwback Jobs, speciale jobs ter ere van het 10-jarig bestaan van San Andreas.

UNIEKE IN-GAME ITEMS

Daarnaast moet je in free mode opletten voor Crate Drops. Daarin kan je namelijk exclusieve shirts vinden van vier radiostations uit San Andreas: Bounce FM, K-DST, K-Jah en K-Rose. Tevens zijn er grote kortingen op groene kleding, bandana's, BMX-fietsen en auto-accessoires.

WIN MET JE SNAPMATIC-FOTO

Als klap op de vuurpijl zijn er ook nog echte goodies te winnen. Maak een Snapmatic van jezelf in complete San Andreas-stijl, tag de foto met #GTASanAndreas en maak kans op een basketbal, pokerkaarten en -chips, een bandana of de Kubricks, allemaal natuurlijk in de stijl van San Andreas!

Kortom, het wordt een weekend om je niet te vervelen! Mocht je dit weekend samen met andere Nederlanders willen spelen dan kan dat in een van de GTA Online meetings of met spelers van onze eigen GTAForum crew!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wel leuk idee, maar beetje tegenvallende uitvoering...

Het lijkt er op dat Rockstar Games naast GTA Online meer San Andreas gerelateerde dingen in de plannen heeft. Maar het niet allemaal in één verhaal promoot. Dat is jammer en een gemiste kans.

Ze hadden het zeker wat sterker kunnen maken en promoten. Zo verkoopt de klassieker GTA San Andreas ook nog beter voor de mensen die het nog niet hebben gespeeld.

Ondanks dat zal ik dit weekend zeker even mijn PS3 aanslingeren om de GTA Online San Andreas Event Playlist te gaan spelen voor extra veel RP en GTA$.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

leuke actie alleen jammer genoeg vallen die crates met shirts alleen in de gewone online mode schijnbaar dus weer veel van die spelers die je afknallen
Het is inderdaad een leuke actie maar zoals altijd veel te veel mensen die je de hele tijd doden en je niks gunnen. Iedereen zit wel ergens op een plaats te campen (om het zo maar te zeggen) en schieten je af eens je aangekomen bent op de plaats. Waar is de competitie, het echt streven voor die beloning (t-shirts in dit geval)?

Zoals ik al zei, een leuke actie maar ondanks al die idiote spelers niet echt noodzakelijk voor mij.

Ik hoop dat er snel eens een special weekend komt met dubbel RP en $ op alle jobs, daar heb ik nog wat aan :).

Bewerkt: door Swede_Demon

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...