Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245733 Hier kan je praten over flikken maastricht Over afleveringen bijvoorbeeld. Spoilers wel in spoilers zetten (behalve als het na vrijdag half 10 is)
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245742 Spoilers wel in spoilers zetten Maar goed, ik vind Flikken Maastricht wel nog een leuk programma. Vroeger begon ik het te volgen, maar nu steeds maar minder en minder. Mijn interesse in politieseries zoals Flikken Maastricht is nu wel ferm verminderd. En dat zal dan ook de reden zijn. Bewerkt: 24 oktober 201410 jaren door Twedeldie
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245747 Vind het altijd wel leuk! Vorige aflevering met dat meisje (roxanne) vond ik echt goed!
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245753 Vind het altijd wel leuk! Vorige aflevering met dat meisje (roxanne) vond ik echt goed! De junk en de gestoorde Ik hoop dat er vanavond weer een leuke aflevering is! Ik vond tot nu toe het seizoen met Daan de Vos(Thomas Acda) het leukste!
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245756 Preview vond ik niet echt heel leuk, maar we zullen zien!
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245768 Ik trek m'n woorden terug, hij komt altijd nog voor dat de aflevering begint op TV
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245773 Ik volg de serie sinds jaar en dag. Dat komt voor een groot gedeelte omdat ik precies weet waar alles is opgenomen (woon zelf in Zuid-Limburg). Kleine spoiler Slechts de helft wordt ook daadwerkelijk opgenomen in Maastricht zelf, de rest wordt opgenomen in kleine dorpjes (Geulle, Borgharen etc.).
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245777 Ik weet ook dat ze toen met Tony en Esmee de grens over waren gegaan naar België denk ik. Ook met Wolfs en Fleur maar Amsterdam. Weet iemand trouwens wat er met Fleur is gebeurd? Laatste wat ik weet is dat ze moest zitten ivm de moord op De Vos.
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245779 Ik weet ook dat ze toen met Tony en Esmee de grens over waren gegaan naar België denk ik. Ook met Wolfs en Fleur maar Amsterdam. Weet iemand trouwens wat er met Fleur is gebeurd? Laatste wat ik weet is dat ze moest zitten ivm de moord op De Vos. Nog steeds in gevangenis, begin vorig seizoen was in Amsterdam Bewerkt: 24 oktober 201410 jaren door KoningJesper
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245780 En die achtervolging met Wolfs waar ze toen in die parkeer garage eindigde en hij toen met z'n bouw lift naar beneden was gegaan zonder dat ze t door hadden. Dat noemt men de voordelen van een chille motor Ik hoop dat we sws weer een keer iets van Fleur te horen krijgen... Bewerkt: 24 oktober 201410 jaren door Ezra24rct3
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245781 En die achtervolging met Wolfs waar ze toen in die parkeer garage eindigde en hij toen met z'n bouw lift naar beneden was gegaan zonder dat ze t door hadden. Dat noemt men de voordelen van een chille motor Ik hoop dat we sws weer een keer iets van Fleur te horen krijgen... Dat was wat ik bedoelde idd
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245786 En het politiebureau volgens mij in Amsterdam Nee het wordt voor een groot deel opgenomen in het politiebureau Maastricht-Centrum. Het begint over een minuut! Bewerkt: 24 oktober 201410 jaren door JustDoIt.
Geplaatst: 24 oktober 201410 jaren comment_2245799 Ik volg deze serie al vanaf het begin. Toen ze de Televizierring wonnen vond ik dat dubbel en dwars verdiend. Ik bekijk de serie ook wel wat kritischer dan de gemiddelde kijker; doordat het voor mij dagelijks werk is merk ik onjuistheden snel op, iets wat mijn vrouw vaak wel irritant vindt. Een paar weken geleden bijvoorbeeld droeg Marion op haar jas de epauletten van een inspecteur, terwijl ze de rang van brigadier heeft. Verder zijn er ook wel eens andere dingen die mij opvallen, maar gelukkig is het niet storend. Ik snap ook wel dat het soms wat smeuïger wordt gemaakt voor de kijkers. Wat realisme betreft vind ik Flikken met afstand de beste politieserie die er de afgelopen decennia in Nederland gemaakt is. Het zal mede komen door de medewerking van de politie Limburg, maar ook qua acteer-werk is het een goeie serie.
Hier kan je praten over flikken maastricht
Over afleveringen bijvoorbeeld.
Spoilers wel in spoilers zetten (behalve als het na vrijdag half 10 is)