Geplaatst: 23 juli 200519 jaren comment_188441 Ik heb een mooie site met flash gemaakt en daar wou ik graag een html code inzetten. Maar dat lukt me niet,ik heb dat al op google enzo gezocht en op dit forum maar er werd niks gevonden waar ik iets aan heb . Dus wou ik vragen of iemand het op dit forum wist?? Alvast bedankt.
Geplaatst: 24 juli 200519 jaren comment_189315 Kan je misschien even iets duidelijker zijn, ik kan je namelijk denk ik wel helpen ik mak zelf ook html's site's etc. , Dus a.u.b. Wat meer uitleg
Geplaatst: 25 juli 200519 jaren Auteur comment_189395 Ik heb met flash een bestand gemaakt en daar wil ik een html code in plaatsen
Geplaatst: 25 juli 200519 jaren comment_189494 Je kan een flash bestand in een html document zetten maar andersom kan dat volgens mij niet. Het werkt in ieder geval niet met html.
Geplaatst: 25 juli 200519 jaren comment_189516 Je bedoeld dus dat je een flash bestand hebt gemaakt, en die wil OVERZETTEN naar een HTML CODE??Nou als dat het geval is, niet bij alle proramma's kan dat, bijvoorbeeld wel bij Swish.
Ik heb een mooie site met flash gemaakt en daar wou ik graag een html code inzetten.
Maar dat lukt me niet,ik heb dat al op google enzo gezocht en op dit forum maar er werd niks gevonden waar ik iets aan heb
.
Dus wou ik vragen of iemand het op dit forum wist??
Alvast bedankt.