Geplaatst: 24 december 200321 jaren comment_712 Weet hier iemand of het mogelijk is om op een normale snelheid te lopen, zoals de inwoners van Vice city? Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt niet. :huh:
Geplaatst: 24 december 200321 jaren comment_715 Op de PC gewoon pijltje naar voren of W en je loopt. Als je shift indrukt ren je. Of bedoel je dat je vooruit wil kruipen? :lol:
Geplaatst: 25 december 200321 jaren Auteur comment_717 Ik snap wat jij bedoelt, maar dat valt nij mij onder de categorie "rennen". Wat ik bedoel is wat je bv. in Missieintro's ziet, dat ze gewoon lopen, voetje voor voetje, hoe wil je het noemen....
Geplaatst: 25 december 200321 jaren comment_761 Oke, ik ook. Als ik wat heb stuur ik je het wel. :rolleyes:
Geplaatst: 25 december 200321 jaren comment_786 Er bestaat vast wel iets voor. Ik zoek al rond op 't Internet.
Geplaatst: 22 juli 200420 jaren comment_16330 volgens mij kan je maar 2 snelheden, rennen en sprinten verder bestaat er denk ik niks, maar waarom zou je dan willen 'sguifelen'?
Geplaatst: 22 juli 200420 jaren comment_16394 volgens mij kan je maar 2 snelheden, rennen en sprinten verder bestaat er denk ik niks, maar waarom zou je dan willen 'sguifelen'? Dat weten we samus. Maar 'lopen' in Vice City is grappig en het lijkt me ook wel leuk. Maar in vervolg niet meer hier op reageren. Alleen voor nuttige vragen!
Geplaatst: 25 juli 200420 jaren comment_17092 er bestaat wel een mod dat je net zo traag als de mensen om je heel loopt maar ik weet niet meer welke site het was ik had hem zelf ook maar weer weg gegooid
Weet hier iemand of het mogelijk is om op een normale snelheid te lopen, zoals de inwoners van Vice city? Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt niet. :huh: