October 31, 201411 yr We houden een kleine helloween meeting alleen een iemand heeft afgezegt. En nu zijn we met 1 man te weinig voor de playlist. Wie voelt zich geroepen om mee te doen ?
October 31, 201411 yr Author wanneer is het? wat voor meeting? hoeveel personen doen er mee? Het is nu
October 31, 201411 yr wanneer is het? wat voor meeting? hoeveel personen doen er mee? Het is nu hoeveel man doen er mee? anders ben ik wel bereid mee te doen
October 31, 201411 yr Author wanneer is het? wat voor meeting? hoeveel personen doen er mee? Het is nu hoeveel man doen er mee? anders ben ik wel bereid mee te doen Nu 5 we hebben er 6 nodig
October 31, 201411 yr wanneer is het? wat voor meeting? hoeveel personen doen er mee? Het is nu hoeveel man doen er mee? anders ben ik wel bereid mee te doen Nu 5 we hebben er 6 nodig Zal nu wel komen aankakken...
October 31, 201411 yr jammer dat ik niet thuis ben sabinee anders had ik onze crew willen helpen met die meeting
October 31, 201411 yr Je had er spijt van gehad goolguy. Het was gewoon een KUT avond. Servers deden triest, 1 lid kwam niet en we hadden te weinig spelers. Zeer triest! Edited October 31, 201411 yr by Danger_dog_guy_7
October 31, 201411 yr ach danger. als ik mijn crew had kunnen helpen dan deed ik het. maakt niet uit of het een kut avond was of niet
October 31, 201411 yr Nogmaals, sorry Danger. Ik was een beetje ziekjes, en de Rockstar Games Servers zijn eenmaal slecht.
October 31, 201411 yr Jullie kunnen er niks aan doen. Maar bounty, voortaan optijd doorgeven. Datum van crew meeting 4 komt binnenkort
We houden een kleine helloween meeting alleen een iemand heeft afgezegt. En nu zijn we met 1 man te weinig voor de playlist. Wie voelt zich geroepen om mee te doen ?