Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

13 dat spel dat zig afspeelt als een stripverhaal

een kerel heeft zelf vernietiging geactiveerd en ik moet dah stoppe maar als ik bij de stop knop kom zit er bom aan vast dan moet ik een trapje op door een deur heen maar waar moet ik dan heen ik kan een ander kamertje open breken of een grote gele schuif deur heen wie weet waar ik heen moet ik heb em voor de ps2

Edited by gta sa rulezzzzzzz

Featured Replies

een kerel heeft zelf vernietiging geactiveerd en ik moet dah stoppe maar als ik bij de stop knop kom zit er bom aan vast dan moet ik een trapje op door een deur heen maar waar moet ik dan heen ik kan een ander kamertje open breku of een grote gele schuif duer heen wie weet waar ik heen moet ik heb em voor de ps2

Moet ik dit kunnen lezen? Praat aub abn.

  • Author
Het spel XII bedoel je zeker?

Kijk hier eens rond:

GameFAQs

Succes ;)

op die site kan ik niks vinden

Wel als je in de zoekmachine rechts Xlll intypt.

Succes :rolleyes:

  • 4 months later...

het is eigenlijk vrij simpel

je gaat het trapje op, de eerste deur links, daar staat een ge...euh...hek met een slot aan vast, het slot schiet je kapot en da begin je als een zot alle machines die voor je staan kapot te schieten

het lvl daarna is het eindlvl tegen de mongoose en als je daar tips over wilt (want hij kan moeilijk zijn) dan moet je het maar vragen

XIII rulezz _O_

Uh gast ik wil niet vervelend doen maar dit topic is maar een half jaar oud.

Hij mag toch wel gewoon posten als hij iets toe te voegen heeft aan het topic ofniet :cab:

Correct me if i'm wrong maar een half jaar later iets posten met wat het onderwerp te maken heeft gaat een beetje ver he. Ik denk dat hij dan ook Xlll voor een groot deel heeft uitgespeeld.

Ik ben hier wel geen mod ofzo maar leden hierop wijzen is ook geen misdaad.

Correct me if i'm wrong maar een half jaar later iets posten met wat het onderwerp te maken heeft gaat een beetje ver he. Ik denk dat hij dan ook Xlll voor een groot deel heeft uitgespeeld.

Ik ben hier wel geen mod ofzo maar leden hierop wijzen is ook geen misdaad.

Helemaal mee eens.

1.Want ik denk niet meer dat Gta sa rulezz nog dat probleem heeft.

2.Ik denk ook niet meer dat hij meer actief isHij is nog wel actief

3.Ik denk ook niet meer dat hij hier dus ook gaan posten

Edited by AmsterdamBoy

  • 2 weeks later...
  • Author

1 Ik ben nog steeds niet verder.

2 en bedankt voor de hulp alleen ik speel het niet meer. IK SPEEL HET WEER

3hij mag wel posten want zijn post is nuttig als ik het weer is ga spelen

Edited by gta sa rulezzzzzzz

Hij mag toch wel gewoon posten als hij iets toe te voegen heeft aan het topic ofniet :cab:

Ik kreeg een keer bijna warn omdat ik antwoorde op een topic van een maand oud...

Dus het lijkt mij dat je dit topic gewoon kan laten liggen.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.