Jump to content

Wagens Michael, Franklin en Trevor steeds verdwenen


Sanchezmoto

Recommended Posts

Hallo elke keer ik Online afsluit en weer naar de gewone GTA ga, zijn de wagens bij Michael, Franklin en Trevor hun huis weg :( . De 4 wagens in hun 4x garage zijn er nog, maar steeds zijn de 2 wagens in de garage aan hun huis weg en staan ze meestal in de garage van politie om af te halen. Dit is begonnen al sinds ik Online speel.

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet, kan er maar 1 voertuig in de garage van Michael. Wanneer er maar één in staat, wordt deze opgeslagen.

Dat de protagonisten , bijvoorbeeld Michael zijn Tailgater, voertuigen weg zijn, kan betekenen dat overige familieleden deze mee hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik wist hebben er altijd 2 wagens in de garage gekund. De andere wagens zoals die van hem persoonlijk of van zen dochter die blijven buiten staan en gaan nooit in de garage, die staan steeds op de oprit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat de garage van Franklin's huis vreemd kan doen, ben hier ook wel eens voertuigen verloren.

Voor de rest heb ik 2 auto's per garage waaronder in Michaels garage een Sandking XL en een Merryweather jeep welke echt amper passen maar blijven tot heden gewoon erin spawnen.

Als je de savegame opnieuw laad, komen ze dan weer terug?

Of als je niet online gaat maar gewoon offline begint, blijven ze dan wel staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat de garage van Franklin's huis vreemd kan doen, ben hier ook wel eens voertuigen verloren.

Voor de rest heb ik 2 auto's per garage waaronder in Michaels garage een Sandking XL en een Merryweather jeep welke echt amper passen maar blijven tot heden gewoon erin spawnen.

Als je de savegame opnieuw laad, komen ze dan weer terug?

Of als je niet online gaat maar gewoon offline begint, blijven ze dan wel staan?

Neen dan ook niet :( . Ze zijn steeds weg. Allemaal begonnen sinds ik Online ben gaan spelen. Maar ook als ik gewoon GTA speel zonder Online te openen en dan weer normaal afsluit met bewaren, dan opnieuw open bij Michael bv, blijft het zelfde, zijn ze ook weg. Dus denk niet dat online er echt iets mee te maken heeft. Maar vroeger had ik probleem niet en konden er makkelijk 2 wagens in de garage van zen huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar Online gaat slaat de game niet op, dus als je je auto's in de garage zet dan word dat niet opgeslagen.

Je kan het beste die auto's in de garage zetten en dan met 'Quick Save' of je bed opslaan. ;)

dat heb ik ook al vaak gedaan. Online helemaal niet aanraken, gewoon GTA opzetten bij Michael, een wagen (willekeurige of van zijn 4 car garage) in garage huis zetten, quick save met gsm en dan weer openen en wagens zijn weg. Zelfs gekochte wagens, de wagens in je 4 car garage in die lijst, of een wagen op straat. Buiten op straat staat soms de vaste Tailgater van Michael, maar de andere zijn wel steeds terug te vinden bij de politie waar je dan 250 moet betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

hmmm heb wel gemerkt dat als ik na de online sessie de gewone gta niet opsla en ik daarna gta opnieuw opstart bij mij die auto de voor de online sessie in de garage stond er weer terug staat als ik het spel terug opnieuw gestart heb

Link to comment
Delen op andere websites

Neen sorry niets werkt :( altijd alles kwijt van autos !!!! En wat me ook opviel, sinds ik Online ben beginnen spelen kom ik bij de gewone GTA met Michael, Franklin en Trevor ook geen geldtransport of van die blauwe icoonflitsen meer tegen (bv als iemand wordt berooft ofzo) . Lijkt me dat die Online alles kapotdoet :( vroeger NOOIT problemen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...