Votair Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2014 (bewerkt) GTA: V - Rate the vehicle De bedoeling van het spel is erg simpel: degene boven je post een plaatje van een voertuig in GTA: V en het is aan jou om dat voertuig te raten, ofwel te beoordelen, op een schaal van 1 tot 10. Vervolgens post jij een nieuw voertuig, die weer geratet moet worden door de persoon na jou. Regels: - Onderbouw je mening. - Alleen raten op een schaal van 1 tot 10. - 3 posts per dag. - Kijk goed of het voertuig al is gepost, voordat je een voertuig plaatst. - Je mag je eigen custom vehicles plaatsen. - Zet onder het plaatje van het voertuig dat je wil posten de naam van het voertuig. Andere Rate the vehicles: GTA: III - Rate the vehicle door: Foreigner97 GTA: San Andreas - Rate the vehicle door: Matthias1999 Ik trap af: Adder Bewerkt: 14 januari 2016 door PrioX Tag toegevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2014 Mooie auto, lekker snel, en je kan hem mooi tunen. 9/10 Dubsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2014 Tja, vrij lelijk, nogal snobistisch, niet te fantastische handling... rijdt wel best snel, dat wel. Niet mijn auto van keuze. 4/10 [blade] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2014 Uberlelijk, traag, oud en lelijk. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2014 (bewerkt) Dit is nou een auto die je NIET in het wit moet hebben maar in sportkleuren. Geel, groen, rood of blauw. Wit is best saai en te modern. Ik vind trouwens de wielen ook niet bij de auto passen. Het is allemaal een beetje modern. Moet er sportief uitzien. Maar om nog iets positief te zeggen vind ik de auto zelf, als ik hem in een andere kleur zou zien met andere wielen, wel heel cool. Dus dan toch maar een.......6.5/10. Ach, misschien een beetje te zwart maar hij is echt vet zo Bewerkt: 7 november 2014 door GTAKevin023 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2014 (bewerkt) Nee, want alles zwart maken is natuurlijk wel mooi. 4/10. Mijn Banshee. Uiterlijk is zo goed als standaard. Edit: hieronder; mijn reactie was puur sarcasme. Bewerkt: 7 november 2014 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2014 (bewerkt) Nee, want alles zwart maken is natuurlijk wel mooi. 4/10. Mijn Banshee. Uiterlijk is zo goed als standaard. Vriend, wat ik zei over die witte sportwagen was een mening. Wat jij zegt over mijn auto is kritiek op mij. Behoordeel iemands auto en niet iemands mening. Ok? Maar voor jou auto heb ik wel een normale mening en dat is dat ik je auto er best mooi vind uitzien en ook knap dat je hem, ook al hij standaard is, nog ''speciaal'' kan maken, door die kleur. 8/10 >>> Door Crypteq: Let op: In het hoofdtopic staat de regel dat je enkel maar 1 maal per dag mag posten! Let hier a.u.b. op.<<< Bewerkt: 7 november 2014 door Crypteq Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2014 (bewerkt) Lekkere auto om in te rijden, veel tuning opties en je kunt er ook wel lekker mee driften. 8.5/10 Vacca Bewerkt: 7 november 2014 door Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2014 Een vrij snelle auto, vooral als je niet zoveel geld hebt, en je kan hem mooi tunen. 7,5/10 Ubermacht Oracle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2014 Wel, sinds de eerste missies met Dave heb ik een kleine liefde gekregen voor de Oracle (2). Nee, het is niet de snelste, rijdt niet het beste en is misschien ook niet de mooiste... maar ik vind hem wel wat uitstralen en zeker in dat metallisch blauwe kleurtje. Ik rij er wel graag in. Een verdiende 8/10 van mij! [Phoenix] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2014 Best wel een goede auto om in te rijden, maar hij slipt te vaak. (bij mij) 6.5/10 Buzzard (Attack Chopper) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2014 (bewerkt) Snelle, mooie heli met licht en ook nog eens goed bewapend. Én nog eens plaats voor vier personen, wat wil een GTA speler nou nog meer? 11/10 Declasse Granger Bewerkt: 8 november 2014 door tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2014 Deze auto's zie ik te vaak rondrijden, ze zijn te sloom en te lomp. 5/10 Huntley S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2014 (bewerkt) Fijne SUV om in te rijden. Stuurt ook goed. 8.5/10 Stinger Bewerkt: 8 november 2014 door Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2014 (bewerkt) Deze voertuig is netjes, met een mooi kleurtje kan het geweldig zijn om eens langs Vespucci Beach te rijden. Je krijgt er al een beetje zomergevoel bij! 9/10 Benefactor Glendale Bewerkt: 8 november 2014 door Asphyxiated Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.