Jump to content
Geplaatst:
comment_2249888

GTA: V - Rate the vehicle

De bedoeling van het spel is erg simpel: degene boven je post een plaatje van een voertuig in GTA: V en het is aan jou om dat voertuig te raten, ofwel te beoordelen, op een schaal van 1 tot 10. Vervolgens post jij een nieuw voertuig, die weer geratet moet worden door de persoon na jou.

Regels:

- Onderbouw je mening.

- Alleen raten op een schaal van 1 tot 10.

- 3 posts per dag.

- Kijk goed of het voertuig al is gepost, voordat je een voertuig plaatst.

- Je mag je eigen custom vehicles plaatsen.

- Zet onder het plaatje van het voertuig dat je wil posten de naam van het voertuig.

Andere Rate the vehicles:

GTA: III - Rate the vehicle door: Foreigner97

GTA: San Andreas - Rate the vehicle door: Matthias1999

Ik trap af:

0_0.jpg

Adder

Bewerkt: door PrioX
Tag toegevoegd

• Reacties 142
  • Bezichtigingen 24.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2253899

Ooh een van mijn favoriete auto's :D

Het is een mooie sportcar, het heeft ook een mooie vorm, en het voertuig kan ook hele hoge topsnelheden halen. Een 8,8/10!

GTAV_Washington.jpg

Albany Washington

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2254297

Wel een lekkere wagen om in te rijden, maar ik heb er niet veel ervaring mee. Ik ben meer van de sport en super cars. 6/10

200px-Issi_%28GTA_V%29.jpg

Issi

Bewerkt: door Votair

Geplaatst:
comment_2254596

Elke keer als ik hem zie moet ik aan de Ford uit Harry Potter - Chamber of Secrets denken (zijn kleuren zijn er ook door geïnspireerd natuurlijk). Een aangenaam voertuig om in te rijden, met wat sfeer en ook eens wat anders. Niet al te snel, maar beter dan je zou verwachten gezien zijn leeftijd. Een 7,5/10!

OcelotJackal-GTAV-Front.png

[Jackal]

Geplaatst:
comment_2254650

Heel erg gaaf busje, heb er ook een gehad, wit en tweede kleur was chrome, met raampjes en rolkooi.

Hij kost erg veel om te tunen, en dat is wel noodzakelijk online omdat ie anders wel erg traag gaat.

Ik geef hem desondanks de performance en de dure tuningdelen, een 8/10.

Mijn persoonlijke Hotknife, met two-tone paintjob en andere velgen:

2dj184o.jpg

2v34inq.jpg

Bewerkt: door GolfG60

Geplaatst:
comment_2255460

Haha, deze voertuig heb ik wel eens gezien bij je Crew Meetings, en het is wel een handig voertuig voor het vervoeren van personen

En het heeft wel aardig veel Tunings Options. 8/10!

Duneloader_%28GTA_V%29.jpg

Duneloader

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.