Jump to content
Geplaatst:
comment_2249888

GTA: V - Rate the vehicle

De bedoeling van het spel is erg simpel: degene boven je post een plaatje van een voertuig in GTA: V en het is aan jou om dat voertuig te raten, ofwel te beoordelen, op een schaal van 1 tot 10. Vervolgens post jij een nieuw voertuig, die weer geratet moet worden door de persoon na jou.

Regels:

- Onderbouw je mening.

- Alleen raten op een schaal van 1 tot 10.

- 3 posts per dag.

- Kijk goed of het voertuig al is gepost, voordat je een voertuig plaatst.

- Je mag je eigen custom vehicles plaatsen.

- Zet onder het plaatje van het voertuig dat je wil posten de naam van het voertuig.

Andere Rate the vehicles:

GTA: III - Rate the vehicle door: Foreigner97

GTA: San Andreas - Rate the vehicle door: Matthias1999

Ik trap af:

0_0.jpg

Adder

Bewerkt: door PrioX
Tag toegevoegd

• Reacties 142
  • Bezichtigingen 24.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2256110

Weet je, de Nemesis is zo een van de voertuigen in V die ik of nooit zie spawnen of geen indruk op me nalaat. Ja, ik heb er al mee gereden en ik weet hoe hij er uitziet, maar verder? Hij rijdt niet speciaal, niet al te snel, ook niet te mooi in mijn mening. Generiek is zijn tweede naam. Een 5,5/10.

0_0.jpg

[Hauler]

Geplaatst:
comment_2256392

Ik vind die bak eigenlijk maar niks. Erg lomp en ook niet zo flitsend als bijv. de Vacca. Ik snap ook niet wat mensen altijd aan die Nissan GT-R vinden irl. Ook moet ik zeggen dat ik jouw kleuren combinatie wel erg lelijk vind. 3/10.

De Dinka Jester:

post-137235-0-99733000-1416764418.jpg

Geplaatst:
comment_2256575

De Dinka Jester was vanaf de dag dat hij in de game zat gelijk mijn favoriet (hoewel hij nog steeds competitie kent van de Coquette), ziet er cool uit, goede acceleratie, heel snel, geweldige tuning opties... En in jouw geval vind ik de kleurencombinatie ook wel geslaagd. Een 9,5/10! :o

Surge-GTAV-Front.png

[surge]

Geplaatst:
comment_2256578

Hybrid goed voor het milleu maar veder is die erg stil en heeft die voor coupes een erg snelle vaart! 7/10

(zelf ben ik bezig met een garage vol met old timers hier is me eerste)

1605yrl.jpg

[peyote]

Bewerkt: door tjarda1999

Geplaatst:
comment_2256877

Bah, ik vind die auto's maar niks, te sloom, en het voertuig trekt te langzaam op. 5,5/10.

Phoenix_%28GTA_V%29.jpg

Phoenix

ik wil niet gemeen doen en ook nog geen nieuwe foto's plaatsen

maar je keurt een auto af omdat jij zelf alleen snelle moderne wilt?

Geplaatst:
comment_2256880

Bah, ik vind die auto's maar niks, te sloom, en het voertuig trekt te langzaam op. 5,5/10.

Phoenix_%28GTA_V%29.jpg

Phoenix

ik wil niet gemeen doen en ook nog geen nieuwe foto's plaatsen

maar je keurt een auto af omdat jij zelf alleen snelle moderne wilt?

ik reageer ook maar even dan. maar het gaat er toch om dat iemand een punt geeft op de foto voor hem. dus waarom dan commentaar geven als iemand het niks vind. zie je mij gelijk mijn hakken in het zand zetten als iemand een 3 voor mijn elegy geeft. dat is zijn keuze en hoe ik mijn auto maak is mijn keuze. dus niet zeuren jou auto werd niet zo afgekraakt als mijn auto.

nu mijn rating voor de phoenix. de phoenis is een redelijk mooie auto met goede tuning opties. een 7/10

en nu dan een ocelot f620

f620f.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.