Geplaatst: 8 november 201410 jaren comment_2250505 Hey bijna iedereen heeft Merryweather als contact. Hoe komen ze d'raan?
Geplaatst: 8 november 201410 jaren comment_2250507 Volgens mij kun je pas vanaf level 12 de services van Merryweather inschakelen. Zie de tabel hieronder (van IGN).
Geplaatst: 8 november 201410 jaren comment_2250508 Merryweather krijg je als contactpersoon als je een bepaalde rank hebt behaald Vanaf rank 12 zul je Merryweather in je contact lijst kunnen vinden, je kan dan ammunitie laten bezorgen. De andere functies speel je vrij op bepaalde ranks: Bij rank: 20 kan je Merryweather vragen om airsupport, met een helikopter. 25 kan je Merryweather een boot laten brengen, die je dan vervolgens zelf mag gebruiken. 30 kan je Merryweather bellen om een helikopter te krijgen 35 kan je Merryweather agenten naar een bepaalde plek toe sturen om te vechten. 50 kan je een airstrike laten uitvoeren. Edit: Froodooo was mij voor Bewerkt: 8 november 201410 jaren door Dexist
Geplaatst: 8 november 201410 jaren comment_2250556 Niet te vergeten, je moet de online missies van Trevor doen/activeren, zolang je dit niet doet mis je heel veel functies. Ik kwam er pas achter nadat ik level 40 was of dergelijken, en kon oa. Merryweather functies pas gebruiken. Ook de opties van Lester en die ene neger werken pas erna, dus zeker doen.
Hey bijna iedereen heeft Merryweather als contact. Hoe komen ze d'raan?