Jump to content

[SP] TOP De Mooiste Goal - Stemtopic


Froodooo

De Mooiste Goal  

2 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie maakte 'De Mooiste Goal'?

    • TekaLoca
      9
    • Nyltje
      11
    • BoerTijger
      0
    • MegaPilot
      7


Recommended Posts

logot6pyj.png

STEMTOPIC

De uiterste inschrijfdatum is verstreken, en dat betekent dat we overgaan tot de volgende ronde van deze contest: het stemmen! In de poll bovenaan dit topic zie je de namen van alle deelnemers die aan deze contest meedoen. Hieronder zie je de ingestuurde filmpjes van de deelnemers, eventueel met hun begeleidende tekst. Aan jullie de taak om de filmpjes te bekijken (alleen dat is al een mooie ervaring) vervolgens te stemmen op jouw favoriet! Stemmen doe je dus via de poll bovenaan dit topic.

Stemmen kan tot en met maandag 17 november, 23:59 uur!

DEELNEMERS

De deelnemers en hun filmpjes zie je hieronder.

Naam: TekaLoca

Filmpje (FIFA 14)

Naam: Nyltje

Filmpje (Stick Soccer)

https://www.youtube.com/watch?v=D1HV0K4N490

Naam: BoerTijger

Filmpje (Football Manager 2011)

Naam: MegaPilot

Filmpje (FIFA 14)

"Net nadat ik kapte dacht ik; waarom ook niet?"

https://www.youtube.com/watch?v=osGHq3WCMpE

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas zijn er maar 4 inzending, maar dat is wel een beetje te begrijpen. Het is een leuk contest maar je moet maar net toevallig een mooi goal maken terwijl dit contest loopt, aangezien de meeste hun goals niet bewaren. Het mooiste goal is die van MegaPilot maar die van Nyltje vind ik wel weer heel creatief en grappig gedaan. Maar omdat het om het mooiste goal gaat kies ik voor MegaPilot.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op Tekaloca, want ik vind het mooi hoe die door z'n benen gaat, erom heen loopt en makkelijk scoort.

Makkelijk is inderdaad de kern van die inzending; krijg het idee dat die niet op bepaald hoog niveau is gespeeld. :puh:

Mijn stem gaat naar Nyltje, vooral omdat het zo'n creatief idee is. Het is immers een doelpunt, al is het niet "echt".

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op Tekaloca, want ik vind het mooi hoe die door z'n benen gaat, erom heen loopt en makkelijk scoort.

Makkelijk is inderdaad de kern van die inzending; krijg het idee dat die niet op bepaald hoog niveau is gespeeld. puh2.gif

Die maakte ik in FUT online seizoenen. Bedankt voor het compliment.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies voor de goal van TekaLoca. Waarom? Omdat hij als enige een goal heeft van pure klasse wat hij zelf heeft gedaan. Die van Nyltje is leuk en origineel maar ik vind het niet echt hier thuis horen. Die van BoerTijger is door de computer gemaakt en vind ik dus te makkelijk. En bij de goal van MegaPilot zat dan weer meer geluk dan wijsheid bij. 1 op de 100 keer vliegt zo'n bal er in.

Link to comment
Delen op andere websites

En bij de goal van MegaPilot zat dan weer meer geluk dan wijsheid bij. 1 op de 100 keer vliegt zo'n bal er in.

En daardoor is het geen mooie goal? :schater:

Dit is zeker ook geen mooie goal? Of ga je beweren dat zo'n ballen er vaak in liggen? Kom op zeg..:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...