Leek me wel leuk om een topic aan te maken met mods die je, volgens de schrijver van het bericht, eens geprobeerd moet hebben! Natuurlijk zal ik zo nu en dan mods hier posten, maar voel je vooral niet belemmerd om hieronder ook jouw favoriete mods te posten. Besteed wel even wat tijd aan de uitleg en opmaak van jouw voorstel, want je moet anderen zien te overtuigen. Reacties op de modificaties en andere opmerkingen over dit topic kunnen in het reactietopic, zodat dit topic slechts een documentatie wordt van goede en leuke modificaties.
Vanwege consistentie van dit topic, het vriendelijke doch uitdrukkelijke verzoek om het onderstaande lijstje te gebruiken:
[center][b][size=5][color=red]>Naam van de modificatie<[/color][/size][/b][/center]
[b]Auteur:[/b]
[b]GTA:[/b]
[b]Platform:[/b]
[b]Soort modificatie:[/b]
[b]Downloadlink:[/b]
[b]Link naar meer info:[/b]
[b]Beschrijving:[/b]
[b]Screenshots/filmpjes:[/b]
[b]Cijfer & conclusie:[/b]
Leek me wel leuk om een topic aan te maken met mods die je, volgens de schrijver van het bericht, eens geprobeerd moet hebben! Natuurlijk zal ik zo nu en dan mods hier posten, maar voel je vooral niet belemmerd om hieronder ook jouw favoriete mods te posten. Besteed wel even wat tijd aan de uitleg en opmaak van jouw voorstel, want je moet anderen zien te overtuigen.
Reacties op de modificaties en andere opmerkingen over dit topic kunnen in het reactietopic, zodat dit topic slechts een documentatie wordt van goede en leuke modificaties.
Vanwege consistentie van dit topic, het vriendelijke doch uitdrukkelijke verzoek om het onderstaande lijstje te gebruiken: