Jump to content
  • Reacties 873
  • Bezichtigingen 37.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2254586

Aangezien we op de eerste dag nog niet veel houvast hebben aan harde bewijzen en beschuldigingen denk ik dat we moeten kijken naar de tactieken van de gemiddelde wolf. Aangezien je je op de eerste dag alleen maar verdacht kunt maken en verder niets te winnen hebt is het voor de wolven het verstandigst zo weinig mogelijk te zeggen. Daarom denk ik dat we de personen in de gaten moeten houden die morgen nog steeds niets hebben gezegd en tot nu toe zijn dat bassieboy35, Froodooo, KaiSkillz, Malinia, skullz-000 en Together.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2254588

Even een dingetje: Ik was froodooo vergeten te mailen. Hij weet daarom pas sinds enkele uren zijn rol. Dit is een foutje van mij.

Bewerkt: door Crazy-Ghost

Geplaatst:
comment_2254589

Aangezien we op de eerste dag nog niet veel houvast hebben aan harde bewijzen en beschuldigingen denk ik dat we moeten kijken naar de tactieken van de gemiddelde wolf. Aangezien je je op de eerste dag alleen maar verdacht kunt maken en verder niets te winnen hebt is het voor de wolven het verstandigst zo weinig mogelijk te zeggen. Daarom denk ik dat we de personen in de gaten moeten houden die morgen nog steeds niets hebben gezegd en tot nu toe zijn dat bassieboy35, Froodooo, KaiSkillz, Malinia, skullz-000 en Together.

Tsja, je moet er ook rekening mee houden dat die mensen misschien nog niet actief geweest zijn.

Geplaatst:
comment_2254591

Dat is niet gezegd. Kan ook aan het individu liggen dat gewoon nog niet online is geweest ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.