Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254806 Ik hoop dat de ziener echt iets op het bord heeft gezet . Als dat het geval is, is Malina onschuldig Tenzij een wolf en/of zombie dat op het bord heeft gezet :O Zou me inderdaad niet verwonderen.
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254807 Wat is daar verdacht aan? We gaan we lynchen dan? Wie heeft een idee? Ik heb zo'n mijn verdachten en die kun je ook terugvinden in het topic. Wie gaan we lynchen dan? Het is wel de bedoeling dat je het spel eerlijk gaat spelen he. Dit soort spellen zijn nou eenmaal gewoon niet eerlijk. Onzin. Kijk het vorige spel maar na. Bewerkt: 20 november 201410 jaren door AXIO
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254811 Wat is daar verdacht aan? We gaan we lynchen dan? Wie heeft een idee? Ik heb zo'n mijn verdachten en die kun je ook terugvinden in het topic. Wie gaan we lynchen dan? Het is wel de bedoeling dat je het spel eerlijk gaat spelen he. Dit soort spellen zijn nou eenmaal gewoon niet eerlijk. Onzin. Kijk het vorige spel maar na. Je kunt in dit spel niemand vertrouwen. Dat is gewoon zo, mooi dat je dit onzin vindt, maar ik niet.
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254812 Dat is iets anders dan niet eerlijk spelen. Niet eerlijk spelen zie ik als samen met meerdere personen afspraken maken om die en die er uit te stemmen.
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254814 Dat is iets anders dan niet eerlijk spelen. Niet eerlijk spelen zie ik als samen met meerdere personen afspraken maken om die en die er uit te stemmen. Ja, maar zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde, wie zijn jullie verdachten? Wie kan wolf zijn en die moeten we dan lynchen. Kijk, als je dat anders leest, dan kan er ook niet zo heel veel aandoen.
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254815 Inderdaad,@ Axio. We moeten heel voorzichtig zijn de eerste dag(en) met het lynchen van mensen, de kans is groter dat dit een onschuldige is. Maar kijkend naar het eerste potje, waren toen de wolven de wat minder actieve, het geeft natuurlijk geen garantie nu maar ik zou me voorzichtig wel richten tot die mensen . Maar goed we hebben nog tot 21:00 dus nog even afwachten wie wel en wie niet reageert. En ja, het was een voorwaarde dat je actief bent met dit spel(anders moest je eigenlijk niet meedoen) Het is weliswaar nog maar de eerste dag, maar er moet toch iemand worden gelyncht, helaas .
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254816 Hallo Ik zal vanavond niet tot weinig online zijn aangezien ik niet thuis ben. Dat jullie het even weten. Wel zal ik gaan stemmen op de aankomende verkiezingen en lynch.
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254823 Hetzelfde geldt een beetje voor mij: vanwege training ben ik vanscons helaas grotendeels afwezig. Maar ik zie alles!
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254827 Kijk dat is in ieder geval slim om aan te geven, dan weten we waar we aantoe zijn! kunnen we jullie mooi wegstemmen zonder dat jullie het door hebben hihih
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254833 Ik ben tot ongeveer 8 uur gaan trainen, dus mij zien jullie mogelijk tot de lynch niet meer. Daarom breng ik nu al een tijdelijke stem uit op Malinia, voor de lynch. Voor burgemeester kies ik Dexist alvast. Als ik thuis ben en nog op tijd ben kom ik hier wel op terug.
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254836 Ik heb trouwens nog geen speeches gezien van de kandidaten. Wanneer komen die?
Geplaatst: 20 november 201410 jaren Auteur comment_2254847 Ja ze zijn er al! _Night-Men_ Voor een vredig dorp, tegen de weerwolf! Liberté, égalité, fraternité! ERRWINS Geachte dorpsbewoners, Naar aanleiding van de aankomende verkiezingen, die vanavond zal gaan plaatsvinden, schreef ik deze speech. In de hoop dat jullie mij later als burgemeester kunnen zien. Als burgemeester zie ik het als mijn taak en plicht om Wakkerdam veilig en levend te houden. Door goed te communiceren en analyseren zal ik er voor proberen te zorgen dat de wolven snel uitgeschakeld zullen zijn. Ons dorp, wat leeft op gezelligheid en saamhorigheid, hoort voort te leven zonder angst, verdenkingen en haat jegens elkaar. Laten we terug keren naar de tijd van vrede en kies mij als jullie burgemeester! Ik hoop dat ik jullie voldoende heb overtuigd van mijn goede bedoelingen en dat ik jullie snel kan gaan helpen. Groet, Erwin Bierbuikje Burgers van Wakkerdam, In onzekere tijden is het lastig om de macht uit handen te geven. Vooral bij ons in Wakkerdam wanneer je de ander niet volledig kunt vertrouwen. Wij kunnen overtuigend gaan spreken, maar als burger kan je nooit volledig zeker zijn over de eerlijkheid van de kandidaat. Met de beperkte informatie van dit moment is het belangrijk dat we de burgemeester kiezen die weet hoe het spel werkt. Een burgemeester die weet hoe de vijand denkt en handelt om ons dorp te kunnen beschermen. Ik kan die burgemeester voor jullie zijn, in de vorige contest heb ik zelf als wolf het spel mogen spelen en heb daar meegemaakt hoe het is om je ongezien onder de burgers te begeven. Waar er al gauw wordt gewezen naar de kleine fouten van de persoon die het meeste spreekt moeten we juist gaan letten op de wolf die zich ongezien onder de burgers begeeft, de wolf die met wat slimme trucs nog net een burger op de lynch weet te krijgen. Als burgervader zal ik een lijst bijhouden waar op staat wie er op wie heeft gestemd voor de lynch. De betreffende, nu nog lege, lijst staat in de spoiler onder deze post. Ik denk dat we de boosdoeners kunnen onderscheiden van de goeden wanneer we een patroon kunnen ontdekken wie er heeft gestemd op de gelynchte burgers. De burgers zijn in gevaar en ik wil ons er uit redden. Dit wordt de eerste Wakkerdam met minimale burgerslachtoffers. Bierbuikje Deze tabel bevat inhoud over welke deelnemers een betreffende deelnemer hebben gelyncht. De eerste kolom bevat de slachtoffers, de tweede kolom de rol die het slachtoffer vervult en vanaf de derde kolom de personen die het slachtoffer hebben gelyncht. [table=header]Deelnemer|Rol|Dag 1|Dag 2|Dag 3|Dag 4|Dag 5 _Night-Men_|onbekend|persoon 1, persoon 2, persoon 3|||| 3L1077|onbekend||||| aron24|onbekend||||| AXIO|onbekend||||| Bassieboy35|onbekend||||| Bierbuikje|onbekend||||| bountyskull_10|onbekend||||| Dexist|onbekend||||| ERRWINS|onbekend||||| Froodooo|onbekend||||| KaiSkillzz|onbekend||||| Malinia|onbekend||||| Megadreams|onbekend||||| Narukami|onbekend||||| skullz-000|onbekend||||| TekaLoca|onbekend||||| Together|onbekend||||| Votair|onbekend|||||[/table] En Narukami is blijkbaar zo zeker van zichzelf dat ze het zonder speech doet! Bewerkt: 20 november 201410 jaren door Crazy-Ghost