Jump to content
  • Reacties 873
  • Bezichtigingen 37.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2254863

Aha, nou wat moeten we nou geloven? Iemand loopt de boel hier keihard te fucken.

Hmm inderdaad. Al lijkt dat bericht op de klaagmuur vlak voor jou post wel het meest overtuigende van ze allemaal. Achja, we zullen het nooit weten.

Geplaatst:
comment_2254864

Burgemeester: BB

Lynch: Malinia

Ik kies voor BB omdat het gewoon duidelijk en hij mooi gaat bijhouden, plus zijn ervaring met het vorige spel dat hij helemaal uitgespeelt heeft.

Voor de Lynch ga ik juist voor iemand die totaal niet actief is in het spel. Niet zozeer omdat ik hem verdenk maar meer om het spel leuk te houden. Hoe meer actieve mensen hoe leuker het is. Tevens is het te snel om al conclusies te gaan trekken.

Geplaatst:
comment_2254871

Burgemeester: BB

Lynch: Malinia

Ik kies voor BB omdat het gewoon duidelijk en hij mooi gaat bijhouden, plus zijn ervaring met het vorige spel dat hij helemaal uitgespeelt heeft.

Voor de Lynch ga ik juist voor iemand die totaal niet actief is in het spel. Niet zozeer omdat ik hem verdenk maar meer om het spel leuk te houden. Hoe meer actieve mensen hoe leuker het is. Tevens is het te snel om al conclusies te gaan trekken.

Ik kan mij hier ook wel in vinden.

Daarnaast kunnen de wolven natuurlijk een spel spelen ;) maar niks is nog zeker inderdaad!

Dus

Burgemeester Bierbuikje

Lynch Malina

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.