Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254856 Aron24 doodstemmen is in mijn ogen het slechtste wat je nu kan doen. Bierbuikje ... komt later vanavond ...
Geplaatst: 20 november 201410 jaren Auteur comment_2254859 Klaagmuur: "Mijn glazen bol heeft gisteren al zijn werk gedaan. Ik weet net zo min als jullie."
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254861 Aha, nou wat moeten we nou geloven? Iemand loopt de boel hier keihard te fucken.
Geplaatst: 20 november 201410 jaren Auteur comment_2254862 Klaagmuur "Your aren't the person that we think you are."
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254863 Aha, nou wat moeten we nou geloven? Iemand loopt de boel hier keihard te fucken. Hmm inderdaad. Al lijkt dat bericht op de klaagmuur vlak voor jou post wel het meest overtuigende van ze allemaal. Achja, we zullen het nooit weten.
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254864 Burgemeester: BB Lynch: Malinia Ik kies voor BB omdat het gewoon duidelijk en hij mooi gaat bijhouden, plus zijn ervaring met het vorige spel dat hij helemaal uitgespeelt heeft. Voor de Lynch ga ik juist voor iemand die totaal niet actief is in het spel. Niet zozeer omdat ik hem verdenk maar meer om het spel leuk te houden. Hoe meer actieve mensen hoe leuker het is. Tevens is het te snel om al conclusies te gaan trekken.
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254871 Burgemeester: BB Lynch: Malinia Ik kies voor BB omdat het gewoon duidelijk en hij mooi gaat bijhouden, plus zijn ervaring met het vorige spel dat hij helemaal uitgespeelt heeft. Voor de Lynch ga ik juist voor iemand die totaal niet actief is in het spel. Niet zozeer omdat ik hem verdenk maar meer om het spel leuk te houden. Hoe meer actieve mensen hoe leuker het is. Tevens is het te snel om al conclusies te gaan trekken. Ik kan mij hier ook wel in vinden. Daarnaast kunnen de wolven natuurlijk een spel spelen maar niks is nog zeker inderdaad! Dus Burgemeester Bierbuikje Lynch Malina
Geplaatst: 20 november 201410 jaren comment_2254873 Burgemeester: ERRWINS Lynch: Malinia Ik kies ook voor Malinia omdat ik vind dat we dit spel wel actief moeten spelen en hij heeft tot dusver gepost.