Jump to content
  • Reacties 873
  • Bezichtigingen 37.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2256448

De liefde verbreekt niet als een van de twee een zombie wordt. Deze relatie is verbroken in het belang van het spel. Dit zegt dus helemaal niks over iemands rol. Ik zal aan het eind uitleggen waarom de geliefden noodgedwongen uit elkaar moesten.

Bewerkt: door Crazy-Ghost

Geplaatst:
comment_2256449

Okay, dat heb ik nog nooit meegemaakt dat dat kon.

Nou ja negeer dan maar wat ik zei.

Edit: noodgedwongen :O is goed, ben benieuwd dan naar de uitleg aan het eind :)

Bewerkt: door Dexist

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2256458

SmTKlRx.png

Dag 4 en pas één dode wolf. Dat besef begon ook bij de meeste spelers te dagen. Als er vannacht weer twee goede zullen sterven zullen er van de tien rollen nog maar vijf goed zijn. Veel overtuigende theorieën voor de lynch waren er niet. TekaLoca werd gelynched aangezien hij die dag ervoor tweede keus was. Er waren ook nog wel wat stemmen op AXIO en ook Dexist kreeg een stem maar verder kwam het niet. TekaLoca werd gelynched en was een burger :(.

Na een nacht niet geluncht te hebben waren de wolven nog hongeriger dan anders. De infectie van gister gaf de wolven mooi wat extra tijd om over hun lunch na te denken. Na flink wat discussie tussen de verschillende wolven besloten ze om Dexist te lunchen. Hij was immers een van de actiefste van alle wolven. Toen ze bij Dexist huis aankwamen vonden ze een grote ketel met een groen spul erin. Ze gooide Dexist in de ketel en hij ging langzaam dood. Het was duidelijk. De heks was overleven..

Lynch:

TekaLoca -> Burger

Lunch:

Dexist -> Heks

Geplaatst:
comment_2256479

Verdorie. Ik vind het wel opvallend dat iedereen al eens is voorgedragen voor een lynch (of toch bijna iedereen), behalve Froodooo. Zouden dit wolven zijn die hem willen beschermen? Want eerlijk, een groot deel van ons is nu wel een mogelijke wolf...

Geplaatst:
comment_2256519

Als mensen eens stoppen met vaag doen (ik bedoel 2 van de gehangenen gedroegen zich gewoon als mongolen), dan word het wat duidelijk. Waarom trollen als je een goedzak bent?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.