Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257246 Ik vind het toch jammer dat ik jou als laatste wolf verdacht ERRWINS Ik deel je gevoelens, dat is inderdaad jammer. Heb je er ook een goede reden voor?
Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257288 Mja je bent al de hele game lang zo veel mogelijk anderen aan het blamen, maar verdenkingen van jou krijgen meestal zo'n antwoord.
Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257351 Soms is er nou eenmaal geen goede reden om iemand te verdenken, Erwin. Je gevoel is af en toe net zo belangrijk en ik heb net als Narukami zo ook mijn vermoedens.
Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257352 Vind het wel een beetje jammer dat dit zo uit de lucht valt. Maar goed, als jullie mij willen lynchen, dan ga je gang maar dan zullen de zombies en wolven uiteindelijk winnen. Dat is toch niet wat we willen? Ik probeer me juist in te zetten voor een gezond dorp zonder enige problemen. Mocht ik daarvoor gestraft worden, dan zie ik mijn dood met moed en lef tegemoet.
Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257356 Goed. Er mogen nu geen fouten gemaakt worden. De wolf moet gepakt worden. Maar hoe gaan we dat doen?
Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257364 Gewoon, goed de lynch uitkiezen. Ik begin al vroeg vandaag. Lynch: ERRWINS
Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257365 Ik heb een vermoeden dat Erwin een wolf kan zijn. Lynch: ERRWINS
Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257375 Ik lynch Narukami voor onderstaande redenen. Bewerkt: 26 november 201410 jaren door ERRWINS
Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257376 Jongens, denk even goed na. ERRWINS zat goed gister met de wolf, anders had hij daar niet zo makkelijk op gestemd... Mijn lynch voor vandaag is: Narukumi Waarom? Nou, hij geeft weinig reden voor zijn lynch. Gisteren wou hij mij zonder enig 'werkelijk' motief lynchen. Daarnaast is hij nu burgemeester, ik denk dat nu een positie is die niemand zo gauw zal willen innemen. Maar nee, Narukumi wel. In mijn ogen iets te enthousiast.. het vertrouwen winnen van de medebewoners, verbergen dat hij een wolf is. Om nog een keer terug te komen op gisteravond, uit zijn posts merk ik op dat hij erg goed overweg kon met AXIO, een wolf. Wellicht een complot? Hij was namelijk de eerste persoon die niet besloot te stemmen op AXIO. Dus, zet je lynch in op Narukumi in plaats van ERRWINS zonder enige reden te vermoorden. Hij heeft meer goeds gedaan dan dat ik van Narukumi kan zeggen...
Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257383 Vind het wel een beetje jammer dat dit zo uit de lucht valt. Maar goed, als jullie mij willen lynchen, dan ga je gang maar dan zullen de zombies en wolven uiteindelijk winnen. Kijk en dit zegt iedereen dus
Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257387 Ik stem ook op Narukami. Bassieboy gaf een aantal goede redenen die mij overhaalden om op Narukami te stemmen.
Geplaatst: 26 november 201410 jaren comment_2257388 Dat krijg ik dan voor het worden van Burgemeester. Naja, ik ga mee en stem op ERRWINS. Nou gaan we zien of mijn gevoel goed geplaatst is.
Geplaatst: 26 november 201410 jaren Auteur comment_2257452 Dag 7 ondertussen. We zijn dus al een week verder en nog steeds is het potje nog niet afgelopen. Wel zitten we natuurlijk al in de laatste dagen, van de 9 overgebleven personen zit er nog 1 zombie en 1 wolf in het spel. De taak voor de spelers was vandaag wederom weer om de overgebleven vijanden te vermoorden. Vandaag waren er als het ware twee kampen. het ene kamp wilde Narukami eruit terwijl het andere kamp tegen ERRWINS waren. Aangezien beide spelers evenveel stemmen op zich hadden mocht de burgemeester bepalen, in dit geval dus Narukami. Hij stemde op ERRWINS en gaf hier mee de doorslag. Toen ERRWINS gelynched werd bleek dat Narukami aan het juiste eind had getrokken. ERRWINS was namelijk de laatste zombie. En natuurlijk is de laatste wolf er vandaag ook weer met zijn lunch. Gister waren zijn twee kameraden gestorven en dat zou hij wreken. Er hoefde nog maar 4 mensen dood te gaan en dan was het over voor Wakkerdam. Hij was vastbesloten om ervoor te zorgen dat zij zouden sterven. Vandaag sloop hij naar het huisje van Bassieboy35. Hij was namelijk een actieve speler en zette steeds theoriën op tegen andere spelers. Bassieboy35 bleek echter de jager te zijn. Hij vermoordde Narukami met kogel. De burgemeester bleek een burger te zijn en was dus te vertrouwen. Tussen overgebleven spelers zit nog een wolf: -KaiSkillzz -Together -Votair Bewerkt: 26 november 201410 jaren door Crazy-Ghost