Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254430 Maar misschien ben je wel weer een wolf omdat we jou om die reden niet zouden verdenken? @Bierbuikje
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254431 Dus we hebben nu 4 kandidaten die burgemeester willen worden. Bewerkt: 19 november 201410 jaren door Votair
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254432 Typisch gevalletje van vingertje wijzen. Verdacht... Klopt! maar ik zeg alleen even wat is denk Dat moet ook, doe ik ook. We moeten samen een oplossing vinden voor deze plaag en dat kunnen we alleen door alles op tafel te gooien.
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254433 We vergeten die zombies ook een beetje hé... Straks gaan die nog ongezien met de overwinning lopen.
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254436 Kandidaten voor het burgemeesterschap: @_Night-Men_ @ERRWINS @Narukami @Bierbuikje Zijn er nog meer vrijwilligers die zich als kandidaat willen voorstellen en moeten de kandidaten nog een speech gaan houden?
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254438 We vergeten die zombies ook een beetje hé... Straks gaan die nog ongezien met de overwinning lopen. Shit, dat is inderdaad zo. Dus jongens wie van jullie houd hier van lekkere sappige hersenen?
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254439 Kandidaten voor het burgemeesterschap: @_Night-Men_ @ERRWINS @Narukami @Bierbuikje Zijn er nog meer vrijwilligers die zich als kandidaat willen voorstellen en moeten de kandidaten nog een speech gaan houden? Atlijd handig om meer info te geven waarom diegene burgemeester wil worden lijkt mij zo. Maar we hebben nog lang de tijd(morgen ook nog!) dus we kunnen gelukkig rustig aan doen.
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254440 Ik kom morgen misschien nog wel met een speech, even zien wat de rest doet.
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254441 Maar misschien ben je wel weer een wolf omdat we jou om die reden niet zouden verdenken? @Bierbuikje Dat is inderdaad geen verkeerde redenatie, maar wetende dat ik zelf geen wolf ben en als burger wil overleven hoop ik mijn kandidaatschap hiermee kracht bij te zetten. Maar ik weet dat het geen sterk argument is.
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254442 Ze zullen mij toch op één of andere manier moeten kunnen overtuigen. Een speech lijkt me in dat geval al een oplossing hiervoor.
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254443 We vergeten die zombies ook een beetje hé... Straks gaan die nog ongezien met de overwinning lopen. Shit, dat is inderdaad zo. Dus jongens wie van jullie houd hier van lekkere sappige hersenen? Ik niet, ranzig. Maar het is wel grappig dat juist jij hier op reageert, niet dat ik daar gelijk een conclusie aanhang, maar ik vind jou in elk verdacht.
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254445 We vergeten die zombies ook een beetje hé... Straks gaan die nog ongezien met de overwinning lopen. Shit, dat is inderdaad zo. Dus jongens wie van jullie houd hier van lekkere sappige hersenen? Ik niet, ranzig. Maar het is wel grappig dat juist jij hier op reageert, niet dat ik daar gelijk een conclusie aanhang, maar ik vind jou in elk verdacht. Toch iemand moet er op reageren, hè
Geplaatst: 19 november 201410 jaren comment_2254446 Laten we anders een deadline doen zodat alle speeches op één pagina komen. Zo om meer overzicht te krijgen. Of dat alles naar Crazy-Ghost wordt gestuurd zodat hij het kan posten op een afgesproken tijdstip.