Jump to content
  • Reacties 873
  • Bezichtigingen 37.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2254432
Typisch gevalletje van vingertje wijzen. Verdacht...

Klopt! maar ik zeg alleen even wat is denk :)

Dat moet ook, doe ik ook. We moeten samen een oplossing vinden voor deze plaag en dat kunnen we alleen door alles op tafel te gooien.

Geplaatst:
comment_2254438
We vergeten die zombies ook een beetje hé... Straks gaan die nog ongezien met de overwinning lopen.

Shit, dat is inderdaad zo. Dus jongens wie van jullie houd hier van lekkere sappige hersenen?

Geplaatst:
comment_2254439
Kandidaten voor het burgemeesterschap:

Zijn er nog meer vrijwilligers die zich als kandidaat willen voorstellen en moeten de kandidaten nog een speech gaan houden?

Atlijd handig om meer info te geven waarom diegene burgemeester wil worden lijkt mij zo.

Maar we hebben nog lang de tijd(morgen ook nog!) dus we kunnen gelukkig rustig aan doen.

Geplaatst:
comment_2254441

Maar misschien ben je wel weer een wolf omdat we jou om die reden niet zouden verdenken? @Bierbuikje

Dat is inderdaad geen verkeerde redenatie, maar wetende dat ik zelf geen wolf ben en als burger wil overleven hoop ik mijn kandidaatschap hiermee kracht bij te zetten. Maar ik weet dat het geen sterk argument is.

Geplaatst:
comment_2254443
We vergeten die zombies ook een beetje hé... Straks gaan die nog ongezien met de overwinning lopen.

Shit, dat is inderdaad zo. Dus jongens wie van jullie houd hier van lekkere sappige hersenen?

Ik niet, ranzig. Maar het is wel grappig dat juist jij hier op reageert, niet dat ik daar gelijk een conclusie aanhang, maar ik vind jou in elk verdacht.

Geplaatst:
comment_2254445

Ik niet, ranzig. Maar het is wel grappig dat juist jij hier op reageert, niet dat ik daar gelijk een conclusie aanhang, maar ik vind jou in elk verdacht.

Toch iemand moet er op reageren, hè ;)

Geplaatst:
comment_2254446

Laten we anders een deadline doen zodat alle speeches op één pagina komen. Zo om meer overzicht te krijgen. Of dat alles naar Crazy-Ghost wordt gestuurd zodat hij het kan posten op een afgesproken tijdstip.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.