Jump to content
Geplaatst:
comment_50060

:o

Wat een flater!

Ze zullen wel van hun zoon houden natuurlijk, ze hebben hem immers ook als eiegn zoon opgevoed.

Maar dat al die tijd zonder te weten dat er niet hetzelfde bloed door hun aderen stroomde! :o

En wat te denken van hun 'echte kind' die nu iemands anders kind is!

• Reacties 404
  • Bezichtigingen 31.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_81772
Ik vindt het ook erg en ik heb €100 euro gestort op GIRO 555

En dat moet IEDEREEN doen!!!!!!

Ik had nog €7,50 om mijn spaarrekening. Ik heb daarvan €4,50 gestort. Daar hou ik €3,- van over om drinken en eten op school te halen. Dus ik heb gegeven wat ik kon missen.

Geplaatst:
comment_81947

€ 100 is nogal wat hoor, ik kan dat echt niet missen, school is nog al duur en auto rijles is ook niet gratis, daar ben ik bijna al mijn geld aan kwijt geraakt

Maar ik heb toch nog wat geld gegeven, zo'n € 10

Bewerkt: door zerocooll

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_88381

Haha, ik vind wel humor hebben. Denken ze een vette buit te hebben, maken ze het open en zit vol met worsten. (Dan moet je eigenlijk op dat moment een foto maken van hun reactie.) :lol:

Geplaatst:
comment_88507

hahaha boontje komt om zijn loontje, hadden ze maar niet een bank moeten beroven, een koffer vol met worsten die overvallers zouden vast raar opkeken hebben toen ze de koffer opendeden, worsten in plaats van geld. In ieder geval zullen ze de eerst komende tijd geen honger lijden

Geplaatst:
comment_90897

hahahaha echt je heb mensen :lol: maar wat voor mensen

Maargoed ik had hun reactie wel willen zien, maarja het ken me verder geen WORST schelen

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.