Jump to content
Geplaatst:
comment_50060

:o

Wat een flater!

Ze zullen wel van hun zoon houden natuurlijk, ze hebben hem immers ook als eiegn zoon opgevoed.

Maar dat al die tijd zonder te weten dat er niet hetzelfde bloed door hun aderen stroomde! :o

En wat te denken van hun 'echte kind' die nu iemands anders kind is!

• Reacties 404
  • Bezichtigingen 31.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_795330

Erg triest dat dit gewoon kan gebeuren, en al helemaal om een ruzie om een pen. Komop zeg, waar gaat het dan wel niet heen. Straks gaan we ook nog ruzie maken over nog nuttelozere dingen. Maarja, het lijkt tegenwoordig steeds normalere te worden dat jongeren wapens mee naar school nemen. Ik denk dan ook dat het een taak van de politie en de scholen is meer gaan doen om dit soort dingen tegen te gaan. Ook hoop ik dat ze deze jongen hard aanpaken, ook als is hij nog maar 14. Zodat het andere jongeren wel afschrikt dit te doen.

Geplaatst:
comment_795408

Echt jammer, jammer dat niemand hun kon ompraten, iedereen keek ernaar waarschijnlijk. Kom op zeg, wat slap zeg mensen doden voor een pen. Tijd om de oude italiaanse politie handhaving te stichten, met uzi's en een stok en meppen, en los laten dat mes. :7

Te gek voor woorden toch, waar is de respect heen? :duh:

Geplaatst:
comment_795429

Belachelijk dat je iemand moet vermoorden omdat hij een pen op je achterhoofd gooit, het wordt steeds erger in sommige buurten in Amsterdam. De dader is nog maar 14, het lijkt me niet leuk om dan al een moord op je geweten te hebben. Het is raar dat dit uberhaupt kan gebeuren in een land als Nederland..

Geplaatst:
comment_795458
Ik had het net ook op het RTL nieuws gezien , dit is triest. Europa begint steeds meer op Amerika te lijken met al die moorden , ik zelf laat me niet vermoorden door een iemand met een mes. Ik zou wegrennen naar de politie , of hulp op straat vragen en vooral niet blijven staan. Ik begin steeds meer voor de doodstraf te zijn , deze dingen gebeuren tegenwoordig elke week.

Haha, wat denk jij nou? Al sta ik in één keer met een mes voor jou en ik prik jou 3 keer vrij onverwachts. Dan ren je niet meer zo hard hoor.

Was trouwens zeker VMBO-Basis of VMBO-Kader?

Bewerkt: door RobertSA

Geplaatst:
comment_795463

Ik zit daar op school. Of nog beter, ik ken de gene die is vermoord. En niet zo kort ook, ik ken hem al sinds groep 4. Hij zat bij mij in de klas tot groep 8, uiteindelijk kwam ie dit jaar bij mij weer op school. Kan het nog steeds niet gelofen. R.I.P. Youssef

@ RobertSA: Hij zat in de 3de, motorvoertuigen Basis.

Geplaatst:
comment_795471
Ik had het net ook op het RTL nieuws gezien , dit is triest. Europa begint steeds meer op Amerika te lijken met al die moorden , ik zelf laat me niet vermoorden door een iemand met een mes. Ik zou wegrennen naar de politie , of hulp op straat vragen en vooral niet blijven staan. Ik begin steeds meer voor de doodstraf te zijn , deze dingen gebeuren tegenwoordig elke week.

Haha, wat denk jij nou? Al sta ik in één keer met een mes voor jou en ik prik jou 3 keer vrij onverwachts. Dan ren je niet meer zo hard hoor.

Was trouwens zeker VMBO-Basis of VMBO-Kader?

Ik zou gelijk als ik dat mes zie wegrennen , en naar het politiebureau of naar je huis rennen. Of hulp op straat vragen , ik zou niet blijven staan bij zo'n flikker in ieder geval. :7

Geplaatst:
comment_795475
Oeh dat is wel klote, sterkte. VMBO-Basis dus. Dacht ik al.

Waar slaat dat verdomme nou weer op??

Daar kan ik me zo kwaad om maken he.. Mensen die altijd zeiken over Vmbo-basis...

Ik zit ook op Vmbo-basis en IK STEEK GEEN MENSEN NEER!! en iedereen van vmbo-basis zouden dit niet doen.. Er zit altijd een gek tussen die het wel doet. En die gek had net zogoed op Gymnasium kunnen zitten...

Geplaatst:
comment_795476

Ja maar als iemand jou steekt bedoel ik. Als ik ruzie heb met jou en ik trek in 1 keer een mes en ik steek jou dan ren je niet meer, heb je dan niet eens meer de tijd voor.

Geplaatst:
comment_795485
Oeh dat is wel klote, sterkte. VMBO-Basis dus. Dacht ik al.

Waar slaat dat verdomme nou weer op??

Daar kan ik me zo kwaad om maken he.. Mensen die altijd zeiken over Vmbo-basis...

Ik zit ook op Vmbo-basis en IK STEEK GEEN MENSEN NEER!! en iedereen van vmbo-basis zouden dit niet doen.. Er zit altijd een gek tussen die het wel doet. En die gek had net zogoed op Gymnasium kunnen zitten...

Nou op het Gymnasium weten ze niet eens hoe je een mes vast moet houden..

@ hierboven; ja ze zitten dus op VMBO-Basis, daar gebeuren zo'n dingen nou eenmaal eerder als op VMBO-T Havo of VWO;)

Bewerkt: door RobertSA

Geplaatst:
comment_795487

Maar goed , dat soort dingen horen hier niet thuis in Nederland. Dan ga je lekker op vakantie naar Amerika en daar dit soort dingen flikken , daar gebeurt het toch dagelijks. Hier gelukkig nog niet , ik vind het echt niet passen in zo'n land als Nederland waar we het allemaal zo goed hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.