July 24, 200520 yr Yo Ik heb een vraagiej Ik heb het spel nu 4 dagen maar ik ben nu bij de missie van de motorachtervolgen (De 13e ofzo) en die vind ik zo kut Zijn er trucs of cheats om heel makkelijk verder te komen in het spel En dan bedoel ik niet spieren, respect, sex appeal codes enzo Harstikke bedankt als iemand me kan helpen
July 24, 200520 yr ja ik was ook in dat level ik werd er altijd boos van en dan doe je het spel een tijd niet meer maar toen ging ik seva games dolkwoaden
July 24, 200520 yr http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_D1 Die bedoel je ^^ Het is niet moeilijk, gewoon er achterna blijven rijden, ik heb niet geknalt, hij stopt vanzelf, en schiet hem dan maar dood. Je kunt natuurlijk ook save-game's aanvragen. Er staat hier iets boven wel een pinned topic. Edited July 24, 200520 yr by MarcN
Yo Ik heb een vraagiej
Ik heb het spel nu 4 dagen maar ik ben nu bij de missie van de motorachtervolgen
(De 13e ofzo) en die vind ik zo kut
Zijn er trucs of cheats om heel makkelijk verder te komen in het spel
En dan bedoel ik niet spieren, respect, sex appeal codes enzo
Harstikke bedankt als iemand me kan helpen