Jump to content
  • Reacties 47
  • Bezichtigingen 61.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2260462

Ik heb 3 vraagjes:

Is er met de storing ook data m.b.t. de awards verloren gegaan?

Wanneer wordt het stemlokaal geopend?

én

Wanneer kunnen we de uitslag van deze stemronde (/de awards 2014) verwachten?

Alvast bedankt :)

Bewerkt: door NicolaB

Geplaatst:
comment_2260465

Er is geen data mbt de Awards verloren gegaan, de nominaties worden nu geteld. Zodra dat gebeurd is zal het stemlokaal open gaan, en de uiteindelijke uitslag zal tussen nu en dan bekend worden ;)

Geplaatst:
comment_2260525

Er is geen data mbt de Awards verloren gegaan.

Volgens mij zijn er na Dutchy's post hier bovenaan nog wel wat nominaties geplaats die nu wel weg zijn, maar ik kan me ook vergissen ;)

Edit: sorry, verkeerde topic. Deze post kan wel verwijderd worden :$

Bewerkt: door im_ruben

Geplaatst:
comment_2260695

Er is geen data mbt de Awards verloren gegaan, de nominaties worden nu geteld. Zodra dat gebeurd is zal het stemlokaal open gaan, en de uiteindelijke uitslag zal tussen nu en dan bekend worden knipoog.gif

Oke top, bedankt :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2261574

Wilt iedereen die een awardbadge heeft ingeleverd mij even nogmaals een PM sturen, zodat ik zeker weet dat ik alle PM's ontvangen heb (i.v.m. de storing).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2262492

Is er al bekend hoe de uiteindelijke bekendmaking zal verlopen? Ik vond de vorige editie (in de Chat) best geslaagd! :3

Waarschijnlijk zal er weer zoiets georganiseerd worden. Dat zal plaatsvinden in januari. :)

Geplaatst:
comment_2264637

Ook dit jaar doen we het met het bestaande rijtje. Er zijn in het verleden vele verschillende categorieën geweest, maar we zijn van mening dat door de invoer van achievements al een boel prestaties beloond worden. Door het selectief te houden, betekent het winnen van een Award ook daadwerkelijk iets.

Ik zie nergens iets over de ereleden? :-P. Misschien iets voor de volgende keer?

Geplaatst:
comment_2264642

Ereleden tellen mee als Megaleden, dus in principe kun je 'Beste Megalid' winnen, dit jaar. Maar dan moet je eerst langs MegaPilot of andere genomineerden. :puh:

Geplaatst:
comment_2264643

Ereleden tellen mee als Megaleden, dus in principe kun je 'Beste Megalid' winnen, dit jaar. Maar dan moet je eerst langs MegaPilot of andere genomineerden. :puh:

Nee haha, is heel wat anders.. Haha

Geplaatst:
comment_2264731

Tja, de meeste Ereleden zijn niet echt actief meer... Misschien moet jij daar verandering brengen om ons te overtuigen, Mike :puh:

Als jij mij dan verkiest tot beste erelid.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.