Na drie weken zwoegen en zweten op vijftien rebussen, zijn er dan toch drie winnaars bekend!
Kijk snel wie het zijn!
Op de derde plaats:
Deze persoon heeft 9 van de 15 rebussen correct opgelost!
Hij heeft een paar kleine foutjes gemaakt, hier en daar, wat hem helaas een paar puntjes heeft gekost.
Wie zal het zijn? Los de rebus op en je weet het!
Op de tweede plaats:
Deze persoon heeft 11 van de 15 rebussen correct opgelost! Twee meer dan de vorige!
Vier rebussen bleken dus toch te moeilijk voor hem.
Op de eerste plaats:
Deze persoon heeft maar liefst 13 van de 15 rebussen correct opgelost! Wat een prestatie!
Twee rebussen bleken net een stapje te hoog.
Onze felicitaties aan de drie bovenstaande winnaars!
Weet je al wie de winnaars zijn? Wacht dat met het zeggen van diens naam, totdat de persoon zelf heeft gereageerd!
Daarnaast wil ik iedereen bedanken die actief mee bleef doen met deze contest. Ik wil Dippie natuurlijk ook hartelijk bedanken voor zijn hulp bij het bedenken en organiseren!
De "Opnieuw + Personenvervoer" Contest!
De uitslag
De rebus contest is afgelopen!
Na drie weken zwoegen en zweten op vijftien rebussen, zijn er dan toch drie winnaars bekend!
Kijk snel wie het zijn!
Op de derde plaats:
Deze persoon heeft 9 van de 15 rebussen correct opgelost!
Hij heeft een paar kleine foutjes gemaakt, hier en daar, wat hem helaas een paar puntjes heeft gekost.
Op de tweede plaats:
Deze persoon heeft 11 van de 15 rebussen correct opgelost! Twee meer dan de vorige!
Vier rebussen bleken dus toch te moeilijk voor hem.
Op de eerste plaats:
Deze persoon heeft maar liefst 13 van de 15 rebussen correct opgelost! Wat een prestatie!
Twee rebussen bleken net een stapje te hoog.
Weet je al wie de winnaars zijn? Wacht dat met het zeggen van diens naam, totdat de persoon zelf heeft gereageerd!
Daarnaast wil ik iedereen bedanken die actief mee bleef doen met deze contest. Ik wil Dippie natuurlijk ook hartelijk bedanken voor zijn hulp bij het bedenken en organiseren!
Namens de organisatie bedankt en tot ziens!?
Bewerkt: door Dexist