Jump to content

Zoveel mogelijk mensen nodig voor een reeks overvallen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2258513

Welkom op het forum! :)

Zoals hierboven al is vermeld, is het verstandig om hiervoor een aparte crew aan te maken. Een crew kun je hier aanmaken op Social Club, waarna je er reclame voor kunt maken op het forum. Tevens is het handig om je crew hier te vermelden zodat mensen zich aan kunnen melden.

Ik wens je veel succes met het maken van een crew, ook als is dit maar een optie, en met het vinden van mensen om je te helpen! :tu:

Bewerkt: door ERRWINS

Geplaatst:
comment_2258622

Bedankt iedereen, ik ga een crew aanmaken.

Ik wil je niet demotiveren, maar kost een hoop tijd en moeite om spelers te werven, zeker als je ook nog selectief wilt zijn door bijv. alleen nederlanders/belgen toe te laten.

Ik raad je aan een crew te zoeken zodat je snel met je nieuwe vrienden kunt doen wat je graag wilt doen!

Geplaatst:
comment_2258706

mijn crew die ik gevonden heb heeft 815 leden maar headset moet persee en ja je bent geen turk dus je komt er niet in

ze hebben zelf een facebookpagina en watsappgroep enzo maar ja het is turkse crew sorry.

ik kan je wel invite stueren maar als mensen turks praten ga jij het niet begrijpen

ik stuur je wel bericht

Bewerkt: door mert17

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.